Hop til indhold
Tommy99

½ time med Kisha

Recommended Posts

Netop hjem vendt efter en ½ time med denne pige. http://side6.dk/resultatside/?q=kisha

 

Lad mig starte med at sige det er ikke hende på billeder. Men de linger meget.

 

Sexet pige, ja det er hun. Men synes også det stopper der, da hendes stil er meget meget blid/langsom maskin sex.

 

Hun startede med et kort stripshow, hvilket jeg ikke har oplevet på klink før. Synes det var lidt spild af tid.

Men fik lokket hende ned på sengen, hvor vi kort nussede lidt og jeg fik lov at pille lidt ved hende.

Det var så her at jeg kunne konstater at hun kørte kaktus stillen må missen og under armene. Turn off.

Enten skal der være hår på, hvilket er ok med mig, ellers skal der være glat bane. Ikke tre dags stubbe.

Efter lidt nussen, blev det til tid at få gummi på og der fik jeg et kort intet sigende blow job.

Vider over til en ridde tur, der var der tilgenglæd en lille gevinst, for selv om missen blev fyldt godt op med glidecream,

så var hun overraskende stram og gav en god følelse. Men ridde turen blev meget kort og vi prøvede lidt rundt i et par andre

stillinger. For at ende tilbage i en ny ridde tur, hvilket ville have været kanon, hvis det ikke var fordi at hun stoppede hver 15 sekundt.

Om dette var et trik hun synes passede ind ved jeg ikke helt, men træls var det. Endte med hun ville afslutte mig med hånden.

Dette var lige så kedligt som hendes maskinsex. Jeg endte med at droppe det hele. Og tage afslutningen hjemme....

 

Pris: 1000kr for 30+ minutter (prisen burde max være 800kr.)

Udsendende: 7/10 - Flot pige men ikke uden fejl, som hun dog skjuler godt. Ren og velduftende.

Stedet: Er et gamlet kendt sted i Odense, og et æget bordel også i indretningen. Old shcool, med spejle i loft og på væge. Og alt pakket ind i stof.

Gentagelse fare med  pigen: 0/100%, hun er prøvet og ikke et besøg vær.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor fortæller du ikke Kisha hvad du ønsker? Intet sigende blowjob, sig hvad du ønsker. Og hvis hun ikke skal stoppe hver 15 sek., så sig det til hende.

Hun har sgu svært ved, at vide hvad du tænder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Postman.: hvad er det der gør min anmeldelse utroværdig?

Asspassion: Det var faktisk din anmeldelse der fik mig til at besøge hende. Men det "klikkede" ikke mellem os, som det har gjort ved dit besøg. Måske fordi jeg glemte at ringe først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Postman.: hvad er det der gør min anmeldelse utroværdig?

Asspassion: Det var faktisk din anmeldelse der fik mig til at besøge hende. Men det "klikkede" ikke mellem os, som det har gjort ved dit besøg. Måske fordi jeg glemte at ringe først.

 

Min erfaring er at vi mennesker er forskellige, hvilket giver forskellig opfattelser af pigerne.

 

Jeg har også set piger bliver rost til op over skyerne her på Eroguiden, og når man så selv har besøgt pigen har det været en anden oplevelse.

 

Men ofte tror jeg at det kommer an på, hvilke forvendtninger man har til pigen og kemi.

 

Jeg mærker altid efter inden jeg køber en pige. Kan hun ikke få alle kontakter og relæer i "on" går jeg bare igen. :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige at jeg er rigtig dårlig til at gå igen, når jeg først står der. Jeg håber altid på det bedste. Men det kunne være jeg skulle prøve at lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...