Hop til indhold
Guest hr.jensen

Lærke hos koldingpigerne

Recommended Posts

Guest hr.jensen

Onsdag var jeg forbi hos koldingpigerne hos en lækker ung pige der kalder sig lærke. Det der vakte min interesse var at hun tilbyder mellemhård slavepige og at hun iøvrigt så knaldfræk ud på billederne. Sådan en lidt uskyldig pige med lidt til gården og gaden. Jeg bestilte tid til en halv time mellemhård slavepige og tog afsted med stor forventning. Jeg ankom og kom direkte ind i værelset og kort tid efter kom lærke ind og hilste. Virkelig fræk og sød pige og faktisk langt frækkere end hvad billederne sagde. Hun gik ud med pengene og kom ind igen kort tid efter og vi gik igang. Det der får mig til at skrive er at man virkelig kan mærke at denne pige tænder på det hun tilbyder. Hun var virkelig fræk og uden tvivl en ægte slavepige. En fandens fræk tøs og en lækker oplevelse. Helt sikkert et besøg værd og jeg kommer ihvertfald igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme det langt fra den oplevelse jeg havde da jeg var sammen med Lærke på Skibhusvej i odense, jeg vil så også lige sige at jeg vil mene man i vær fald godt kan lægge 10 kg til udover det fik hun krampe 2 ud af 3 gange vi prøvet at knalde nok endelig eneste gang jeg er gået ud før tid hos nogen dansk tøs, men det da kun godt at høre du oplevet noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme det langt fra den oplevelse jeg havde da jeg var sammen med Lærke på Skibhusvej i odense, jeg vil så også lige sige at jeg vil mene man i vær fald godt kan lægge 10 kg til udover det fik hun krampe 2 ud af 3 gange vi prøvet at knalde nok endelig eneste gang jeg er gået ud før tid hos nogen dansk tøs, men det da kun godt at høre du oplevet noget 

Jeg er ked af du har haft en dårlig oplevelse, desværre beskriver du ikke rigtig hvad der gik galt udover kramper, som jeg egentlig ikke rigtig forstår, jeg får ikke rigtig kramper af at have sex? måske var det en orgasme? 

Det er rigtig jeg ser lidt større ud end på billederne, sådan er det desværre tit, at fotograferne slanker en lidt for meget selvom man frabeder det. Men der skal ikke ligges 10 kilo på hvis du læser min profil, det er helt ved siden af. 

Som gæst er du altid velkommen til at gå hvis jeg ikke er noget for dig, så ku godt lyde som om det var det du sku ha gjort i stedet? Det er klart hvis du er skuffet over jeg ikke så ud som du troede, er det svært at blive en god oplevelse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...