Hop til indhold

Thai Viborg Rødding

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet denne thai

Skrevet

Hej med dig.,

JA, hun er OK, men det er godt nok ca. 3 måneder siden. Hun er til full service og stedet ligger diskret. Prisen kan jeg ikke lige huske, men omkring 1.000/1.200 for en times hygge.

• 1 month later...
Skrevet

Har netop besøgt hende 2 dage i træk, hun ser rigtig godt ud, pæn slank og er i slut 30erne, men jeg ville have sagt i starten af 30erne og nogen ville i dunkel belysning sagtens kunne antage hende for kun at være 22, fordi hun er så pæn og slank med et par fine små ungpigebryster.

Hun er god til at tale dansk, da hun er tidligere dansk gift og vist også har gået på skole for at lære det.

Det med alukraften for vinduerne i den store havestue, ser måske ikke så pænt ud udefra, men jeg syntes belysningen var i orden og servicen kunne jeg heller ikke udsætte noget på.

Skrevet

Hej med dig.,

JA, hun er OK, men det er godt nok ca. 3 måneder siden. Hun er til full service og stedet ligger diskret. Prisen kan jeg ikke lige huske, men omkring 1.000/1.200 for en times hygge.

Hvis man kommer fra Aalborg, så ligger det selvfølgelig dejlig diskret. Hvis Man derimod kommer fra regionen, er det ikke sønderlig diskret.

Jeg har for en årstid siden haft en fantastisk oplevelse i huset.

jeg syntes belysningen var i orden.

Du sku måske ha' gået til Louis Nielsen.

Skrevet

Hvad er det for en Man, der bliver skrevet om (mon ikke du mener "man". Man skal passe på med at bruge store bogstaver :eek: )

Sønderlig? hmmm jeg synes ikke Viborg ligger specielt sønderligt, men mon ikke du mener synderlig

Hvilken årstid var du der, hmm mon ikke du mener, det er et års tid siden, du var der.

Det er måske mere dig der skulle være gået til Louis Nielsen  :cool:

------------- tag dette med et smil. Pas på med at rette på folk, det kan falde noget hårdt tilbage på en selv.

Skrevet

Hvis man kommer fra Aalborg, så ligger det selvfølgelig dejlig diskret. Hvis Man derimod kommer fra regionen, er det ikke sønderlig diskret.

Jeg har for en årstid siden haft en fantastisk oplevelse i huset.

Du sku måske ha' gået til Louis Nielsen.

Hvor man end kommer fra, har ingen indflydelse på om stedet er diskret eller ej. Jeg vil betegne det som diskret, da man kan køre helt ind i gården og parkere, stige ud og rimelig uset gå hen til døren - og samme når man forlader stedet. Godt nok ligger stedet midt inde i byen, men på en stille villavej uden megen trafik - ellers kan man jo bare komme efter mørkets frembrud, men jeg har erfaring for at tidligt på dagen er der heller ikke megen trafik og pigerne er ledige - kun de døgnåbne steder, skal man ikke besøge om formiddagen, hvor pigerne som regel sover skønhedssøvn - og lukker de endelig op, kan man se den er tiltrængt  :roll:  

Da jeg skule til at forlade stedet, så jeg, der kom en ny kunde og sagde til pigen at hun fik gæster - hun bad mig nu om at forblive i stuen, mens hun må have gelejdet kunden ind på toilettet, for i entreen stod hans træsko og mine sko, havde hun sat ind i skoreolen - det er iøvrigt en god regel, når man besøger et Thai-sted: sæt skoene i entreen, så der ikke kommer snavs og andet skidt fra gaden med ind i hyggerummet  :wink:

Mht. belysningen, så bemærkede jeg den egentlig ikke - og det var nok fordi den var i orden :) ikke påfaldende svag eller med irriterende skarpe spots.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.