Hop til indhold

Den patient må sgu' da være idiot ....

Featured Replies

Skrevet

Forstår ikke hvorfor der står knalder mand imod hans vilje. Havde det været omvendt - ville man have skrevet voldtaget. :roll:

Skrevet

Jamen hvis han virkelig finder hende ulækker og slet ikke vil have noget med hende at gøre bliver han vel ikke stiv, og så kan han ikke voldtages.....

Skrevet
  • Author

Hold da op.

Hende vil jeg have some personlig plejer :smile:

Jeg forelagde det for Forstanderinden her på St Kødlyst, men blev forarget og under hårde ord fordrevet fra kontoret - samt den måned trukket 50% i pension.

Skrevet

Jeg tror bare at mit "erstatningskrav" ville ligge i omegnet kr. 2.000 med mindre hun også havde pillet mig lidt i "nummeren" Det koster jo typisk ekstra

Redigeret af Bluejacket

Skrevet

Det er kun i USA at en mand forlanger 200.000 dollars for at have fået et samleje helt kvit og frit...  for havde han ikke selv villet have det ikke kunnet lade sig gøre

Det kan i sagens natur ikke kaldes samleje hvis 2 rynker ind af i vingummi-format skal passere medicinsk udstyr, slanger mv for at presses ind under kitlen og i så tilfælde nedgraderes denne "voldtægt" jf Clinton skandalen til anden kønslig omgang og hvad er så problemet ? 

Manden fik gratis næsten-sex og et nyt hjerte af forsikringen - hvad brokker han sig over? 

Skrevet
  • Author

Jeg tror bare at mit "erstatningskrav" ville ligge i omegnet kr. 2.000 med mindre hun også havde pillet mig lidt i "nummeren" Det koster jo typisk ekstra

Hæhæ, det erstatningskrav skal vist læses 180° omvendt :-P :-P

Skrevet
  • Author
Manden fik gratis næsten-sex og et nyt hjerte af forsikringen - hvad brokker han sig over? 

Nej vel?

Hjertet, enten det nye eller gamle, holdt. Sygeplejersken har blot testet tingene ud, og det holdt.

an det holde til den unge sygeplejerske, kan det nok også holde til den lidt ældre kone.

Så hvorfor - på typisk amerikansk maner - skal den juridisk set fornærmede alligevel anlægge sag?

Skrevet

Burde overskrifte ikke have heddet: "Den sygeplejerske må sgu da være idiot" - at begive sig i lag med overvægtig mand og så en med nyt hjerte, når der løber flere friske og virile unge læger rundt, hun kunne have lokket ind i linnedrummet  :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.