Hop til indhold
Arne Diller

Hvor heldig har man lov at være!!

Recommended Posts

Tænk, jeg anede slet ikke at UN sådan holder lotteri, men jeg er da også ligeglad for jeg har lige fået lige denne mail:

 

 

YOU HAVE WON ($650,500.00USD) FROM UN
HERE IS YOUR PIN NUMBER (UNO-771/XQ11/201)
Contact person: Mr Garry Wood
E-mail :[email protected]
Telephone Number:+601 751 86758 OR +(855)-707-695-19

Regards,
Mrs.Nanda Carr.
Announcer, UNITED NATION DEVELOPMENT PROGRAMME.

UN Cambodia/Malaysia.

 

 

 

Straks i morgen tidlig skal se at få ringet til ham der Garry Wood, og give ham mine bankoplysninger, og pinkode og sår´n.

Så skal jeg bare lige vente på at mønterne ruller ind på kontoen, og så skal den fand´me ha´ fuld gas...........

 

 

Bare der nu ikke er et eller andet jeg har overset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hov hov, den mail har jeg også fået, -først til mølle, sætter vækkeuret med det samme, så jeg ringer først :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov hov, den mail har jeg også fået, -først til mølle, sætter vækkeuret med det samme, så jeg ringer først :P

 

Damn you woman!!!

Havde så småt planlagt en ekstravangant danmarks turne, og nu falder det hele på at jeg er B menneske :-|

Hvis du nu lader mig komme forrest i telefonkøen, så lover jeg at spendere størsteparten af gevinsten i dit skønne selskab.

 

Deal or no deal??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Jow jow, den er skam god nok. UN holder faktisk den slags lotterier, men jeg vil nu være endnu smartere end jer. :cool:

Når jeg i morgen taler med ham dér Garry, vil jeg naturligvis give ham min svigermor's kontonummer... Hun har nemlig fortjent en stor belønning, synes jeg... Hun er nemlig en dejlig én, er hun... :D:P :lol:

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev ringet op af en udenlandsk - dog dansk - talende kvinde for 1 måneds tid siden. Hun spurgte om jeg spillede Lotto  -  jeg svarede højt og tydeligt NEJ.

 

Så bryder hun ud med :  Til lykke du har vundet 50000 Euro.

 

Aber what  -  jeg knaldede røret på afbryd samtale med det samme.

 

Hvor meget ville jeg mon have tabt hvis jeg hoppede på limpinden!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev ringet op af en udenlandsk - dog dansk - talende kvinde for 1 måneds tid siden. Hun spurgte om jeg spillede Lotto  -  jeg svarede højt og tydeligt NEJ.

 

Så bryder hun ud med :  Til lykke du har vundet 50000 Euro.

 

Aber what  -  jeg knaldede røret på afbryd samtale med det samme.

 

Hvor meget ville jeg mon have tabt hvis jeg hoppede på limpinden!!!!!!!!!

 

Det de kunne nå, at mælke dit VISA kort for, inden bankens maks. alarm blev udløst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...