Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på masseguide.dk og faldt over følgende profil:

Thea

Er det ikke good old (undskyld udtrykket) Trine Tease???

Hvorfor mon navneskiftet, hvis det er rigtigt??!!

Ligheden er da stor.

Kan desværre ikke indsætte direkte link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og så trode jeg, at I var klar over, at når en pige skifter navn, er der nok en årsag til det! Og dermed skal det ikke debateres her!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så trode jeg, at I var klar over, at når en pige skifter navn, er der nok en årsag til det! Og dermed skal det ikke debateres her!

Hvad snakker du om? Det er da lige præcis det det skal hvis der er en grund til det. Trine må da ændre hendes navn som det passer hende, men det ændre da ikke det faktum at hun definitivt er linket til hendes tidligere navne. Og et navn ændre jo ikke ens fortid på godt og ondt.

Kunne da forestille mig at hun har ændret sig navn fordi "Thea" passede hende bedre, og ikke for at skjule noget... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad snakker du om? Det er da lige præcis det det skal hvis der er en grund til det. Trine må da ændre hendes navn som det passer hende, men det ændre da ikke det faktum at hun definitivt er linket til hendes tidligere navne. Og et navn ændre jo ikke ens fortid på godt og ondt.

Kunne da forestille mig at hun har ændret sig navn fordi "Thea" passede hende bedre, og ikke for at skjule noget... 

Enig. Der er da intet odiøst i navneskift. Trine har været med i gamet i  lang tid og har skiftet navn adskillige gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har anmeldt dig til førerbunkeren for utidig kommentar. Basta!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

For hrelved da!..

Trine kalder sig nu Thea. Og hvad så?

Drop nu al den "flaming", og anmeldelser for enhver lille detalje.. Smil til verden, og book tid hos Thea, eller hvordan er det nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drop nu al den "flaming", og anmeldelser for enhver lille detalje.. Smil til verden, og book tid hos Thea, eller hvordan er det nu :)

Man prøver vel at smile til verden en gang imellem. Og jeg synes at Trine/Thea/Theones billeder ser dejlige ud (har ikke været forbi endnu).

Men jeg studser lidt over, at hun skifter navn - men ikke profilbilleder, det giver jo ingen mening, der er da ingen, der er så ... årh, hun er ægte blondine!??!

Undskyld!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er det sådan at der er rockere, som gerne ser en del af lagkagen og som ikke skyer diverse midler til trusler om penge afpresning.

Der er også andre psykopater der gør det surt for nogle piger og måske en helt triede årsag, til at en pige skifter navn. Men vær dog helt forvisset om, at der er en årsag til navneskift og ønskede pigerne at det skulle udbredes kendskab til nyt navn, så gjorde de det nok selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det sådan at der er rockere, som gerne ser en del af lagkagen og som ikke skyer diverse midler til trusler om penge afpresning.

Der er også andre psykopater der gør det surt for nogle piger og måske en helt triede årsag, til at en pige skifter navn. Men vær dog helt forvisset om, at der er en årsag til navneskift og ønskede pigerne at det skulle udbredes kendskab til nyt navn, så gjorde de det nok selv.

Hej Kim

Min personlige holdning i denne forbindelse er nok, at den bedste måde at undgå en EVT yderligere eskalering, er at ignorere anmeldelser/forespørgsler. Dine (undskyld udtrykket) til tider imho upassende bemærkninger har Kun den modsatte effekt af dine (umiddelbare)ønsker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså kan godt været studenterhuen ikke trykker på div. rockere og bandemedlemmer....men så dumme er de sgu da ikke, at de pludselig ikke ved, hvor Trine Tease er blevet af *G*

Er jo de samme billeder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...