Hop til indhold
Guest Claesen

afslapning

Recommended Posts

Guest Claesen

Hey godt folk nu er jeg lige kommet hjem efter en lang hård dag i arbejdets tegn og er faldet omkuld i lænestolen godt udkørt lige 5 min power nap med hunden på skødet og så i bad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Hmm jeg prøver lige igen siden kun halvdelen a

f mit skriv kom med.

Altså. Hey godt folk nu er jeg lige kommet hjem efter en lang hård dag i arbejdets tegn og er faldet omkuld i lænestolen, godt udkørt lige 5 min powernap med hunden på skødet og så lige i bad, derefter en gang mad og så.... Her kommer spørgsmålet så,hvordan slapper i af ? Jeg plejer at tænde tvet også blunde under slumretæppet , evt med en skål snacks på bordet, men helt ærligt det er både trist og trivielt så gode afslapnings råd modtages med tak :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afslapning for mig er lige netop at ligge på sofaen og se tv :-)

Det er muligt at andre ting er rigtigt hyggeligt at lave en aften, men det ville ikke gå under min personlige "afslapnings kategori". :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afslapning:

 

Det er da at sidde foran PCéren først på aftenen ( efter TV-avis og Nyhederne) og så studere de forskellige skriv her på lille EG.

En kop Instant kaffe til forhøjer afslapningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...