Ceylon 93 Skrevet 17. September, 2014 Mangler et godt sted ved Københavnshovedbanegård fredag nat - efter kl 03:00. Er der nogle gode steder åbent på det tidspunkt derinde, hvor man ikke risikere at blive rullet hvis man er fuld? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zebra35 25 Skrevet 23. September, 2014 Hej. Red Light ligger 3-4 min gang fra hovedbanen. En parallelvej til Istedgade. Har været der flere gange hvor jeg fortrød og gik igen da "pigen" var 50+ men dog dansker. Sidst jeg tog chancen fortrød jeg dog ikke. En sød, slank og lækker dansk pige var på arbejde. Vil skyde hende til omkring 30 med naturlige bryster. Mener jeg gav 700,- for 15-20 min og pengene var givet godt ud synes jeg. Skal lige siges at der ikke er meget at sammenligne med da jeg kun har prøvet en glædespige 2 gange. NB dette er mit første indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2014 Der er jo også Club 18. Der er forskellige meninger om stedet. Jeg har aldrig følt det ubehageligt, men der er andre herinde der er af en anden mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 23. September, 2014 Hm... møde fuld op hos en GP. Hygsomt. Ironi kan være anvendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 23. September, 2014 Hvis man holder åbent inde ved Hovedbanegården kl. 3 fredag nat, så er man sikkert ikke sart. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 24. September, 2014 Øhenslagergade og Flensborggade har et par klinikker. Mest thai. Ellers er der strikker i de første par sidegader på højre hånd. Og Thai Corner hvis du er til noget lidt anderledes ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg