Hop til indhold

Der er langt imellem...

Featured Replies

Skrevet

.... de lækre tøser!!!

Hold da op, hvad sker der på Fyn. Da jeg studerede for 10 - 15 år siden kunne man køre rundt til 5 - 7 gode steder primært i Odense og finde smækrelækre DANSKE tøser på 20 - 30 år.

Det kniber godt nok gevaldigt. Er det et udtryk for, at dagpengesatsen er for høj i DK eller er deres annoncere sværere at finde.

Jeg syntes godt nok gennemsnitsalderen er steget noget på de danske piger - og de andre (udlændinge) er fulde af løgn og falske billeder.

Jeg ved godt vi taler prostitutions branchen og det er en lidt lyssky affærer, MEN jeg savner sgu lidt niveau

Jeg kan da godt forstå en "ung mor" bliver fuldstændig overbebyrdet - hun er jo nærmest den eneste som virker attraktiv her på Fyn.

Ærgerligt, kan ikke forstå at der ikke er nogen der udnytter det vakum og skaber lidt mere forretning i Odense/Fyn.

Det var det jeg ville sige.

Hej Hej

Skrevet

kan kun give dig ret, synes på bare de sidste 5 år, er der gået virkelig ned af bakke er på fyn. men så spare man jo de penge :P

Skrevet

Pudsigt at dit indlæg lige springer på nu - jeg har den sidste uges tid haft lidt gøremål på fyn - og nærmere betegnet Odense. Og - må også beklage - og sige, at udvalget er småt.

Er næsten umuligt at finde nogle piger som tænder mig. Forsøgte med et par polske steder - hvor jeg valgte at gå på det første - og det skulle jeg også ha gjort det andet sted. Pigen var dog sød - men absolut kedelig når det kom til sexen.

Men er også lydhør for gode stedet - da mine gøremål stadig byder mig til fyensland.

Dressmann

Skrevet

Du kan takke Told og Skat,  - de enste som går fri er de udelandske klinikker.  :cool: 

Det sidste jeg har hørt er at 5 mand mødte op på en klinik i Odense. Hvis pigerne lige er startet går de tilsyndenladene fri, inden myndighedene venner tilbage igen, er pigerne smuttet til et andet sted, - eller ud af landet. :oops:

Skrevet

Ass, det gælder vel Danske såvel som udenlandske piger?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.