Hop til indhold

Thisted/Roiet Snedstedvej 122: Opdatering

Featured Replies

Skrevet

Da jeg i øjeblikket kører omkring Thisted er det da nærliggende at få lidt oplysninger omkring de forskellige steder :)

Jeg har besøgt Thai pigerne i centrum, men efter den nye annonce i EB kunne det her også være aktuelt men efter at have søgt på siden er det længe siden nogen har været der.

THISTED/ ROIET MASSAGE
Ny sød sexy langhåret thaipige, tager kærligt imod dig. Døgnåbent. Snedstedvej 122.

2655 6722

Nordjylland

Hvis nogen har været der inden for det sidste tid vil jeg gerne lige høre!

Ellers vil jeg køre ind forbi om 1 uges tid og få set hvad det er for noget!

God jagt,

Dnif

Skrevet

Glæder mig til at høre nærmere

Pris og ydelser

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hej Mthom,

Jeg kørte forbi stedet forleden........ jeg valgte simpelthen at køre videre igen uden at gå ind.

Først og fremmest er huset ikke særligt "pænt" vinduerne har meget gamle stof gardiner og så ret uhumsk ud. Derudover er deres "flotte" lampeskilte med nr. 122 og deres kæmpe havenisser i vinduet bare overhovedet ikke mig.

Jeg magter simpelthen ikke at komme ind i et hus hvor der garanteret "dufter" dejligt og at der garanteret kun er mulighed for et "menukort" uden god massage.

Så kan hun faktisk være nok så pæn.... Faktisk minder det mig lidt om stedet ved Vinderup der gik jeg også igen da jeg kom indenfor og huset "STANK" af tobak, burde nok have set det da jeg så "belysningen" udenfor.....

Må hellere køre op forbi bromølllevej og se hvordan det ser ud deroppe!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.