Hop til indhold

laura23, ved skanderborg :)

Featured Replies

Skrevet

på en skøn aftentur lagde vi vejen forbi og endte med en is i skanderborg.

Skrevet

på en skøn aftentur lagde vi vejen forbi og endte med en is i skanderborg.

Du og Laura? :wink:

Skrevet

Du og Laura? :wink:

nej mig og rygmærkerne :-P  :-P  :-P  :-P

Skrevet
  • Author

nej mig og rygmærkerne :-P  :-P  :-P  :-P

så hvad siger du ?

var det godt …? var det hende på billederne ?

Skrevet

skal ikke kunne sige det. kørte som sagt forbi.  :-P  :-P  :-P

Skrevet

skal ikke kunne sige det. kørte som sagt forbi. :-P:-P:-P

Det er en afsporing der vil noget...hold da helt op

Skrevet

Er der slet ingen der kender noget til Laura?

http://side6.dk/resultatside/?q=5770

Der er noget ved de billeder som får mig til at tro at de måske godt kunne være ægte.

Skrevet

Var forbi i dag kl 14. Helt dødr og mørkt. Ringede på nogle gange, uden succes

Skrevet

Var forbi Voervadsbro Lørdag aften. Skulle alligevel hente en Kano. Kiggede selvfølge forbi, og der var lys. Havde en halv time, og kiggede ind til Laura. Det er IKKE hende på billederne (Vurderet ud fra brysterne på billederne) Ikke fordi pigen på adressen ikke havde nogle gode nødder. Noget mindre end den størrelser billeder lægger op til, men var så heldigvis naturlige og bløde. Meget sød pige, lidt ældre end 23 vil jeg gætte på. 

Hun er enlig mor fra Spanien med 2 børn. Hendes mor passer dem. Har vi ikke hørt denne historie før. Købte en halv time til 1000 kroner, og tror jeg fik hende op i den røde felt på den gode måde. Skal sige at hun var meget spiselig. I hvert fald var hun meget kærlig og snakkesalig det vi lå arm i arm bagefter. Så også hendes børn på hendes telefon, og så var det tid til at komme afsted *G*

Hun var ryger. Kun man nu ikke lugte, og hun kysser gerne når du tænder hendes indre glød. 

Kommer nu ikke igen, men nok mest fordi der er så mange andre vi skal prøve....

God søndag

Helot

Redigeret af Helot

Skrevet
  • Author

Var forbi Voervadsbro Lørdag aften. Skulle alligevel hente en Kano. Kiggede selvfølge forbi, og der var lys. Havde en halv time, og kiggede ind til Laura. Det er IKKE hende på billederne (Vurderet ud fra brysterne på billederne) Ikke fordi pigen på adressen ikke havde nogle gode nødder. Noget mindre end den størrelser billeder lægger op til, men var så heldigvis naturlige og bløde. Meget sød pige, lidt ældre end 23 vil jeg gætte på. 

Hun er enlig mor fra Spanien med 2 børn. Hendes mor passer dem. Har vi ikke hørt denne historie før. Købte en halv time til 1000 kroner, og tror jeg fik hende op i den røde felt på den gode måde. Skal sige at hun var meget spiselig. I hvert fald var hun meget kærlig og snakkesalig det vi lå arm i arm bagefter. Så også hendes børn på hendes telefon, og så var det tid til at komme afsted *G*

Hun var ryger. Kun man nu ikke lugte, og hun kysser gerne når du tænder hendes indre glød. 

Kommer nu ikke igen, men nok mest fordi der er så mange andre vi skal prøve....

God søndag

Helot

tak :)

Skrevet

har været mellem de baller i dag :mrgreen: bare dejlig :-P normalt ikke til udenlandske piger, men har fuldt tråden med hende, ja, miasue! hedder hun nu, har været i holmedal, børkop, og nu Grindsted/varde. hun er sgu sød dejlig! blid og vild!!!... lad være med at over vurdere jer selv!!! stod 45 min med hende, gudske tak lov for at en havde en go dag, konditallet blev lige testet :-P hel klart i top 10, over bedste gper jeg har mødt, får noget for pengene!!! ikke noget stress hverken før eller efter, tid til lidt hygge snak. ja, det hvis både fundet og lidt anmedelse :-P  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.