Hop til indhold
MissMaise

GB med Maise & Katrine 3.dec kl 10 - 14

Recommended Posts

Sæt allerede nu kryds i kalenderen for julens bedste GB!

 

Vi er to skønne kvinder der glæder os til at lege og sexe i fire frække og forrygende timer!

 

Du kan se os på www.mon-cherie.dk under hhv Katrine og Maise. Snart vil du også kunne se flotte billeder af os SAMMEN ;)

 

Info om arrangementet:

 

Dato: Onsdag d. 3 dec 

Tid. Kl 10 - 14

Pris: 2500 kr

Sted: Nyholms Allé 21, 2610 Rødovre (privat/diskret)

 

Vi tilbyder: Dansk, fransk, våde kys, dirty talk (vi kan slet ikke lade være), superfransk, pigeonani, sprøjteorgasme og deep throat (Maise)

 

ALT med gummi - kun SIKKER sex

 

Der vil være snitter (elsker det ord), sodavand, kaffe og lidt sødt til blodsukkeret (udover os) ;D

 

Mulighed for indbetaling af depositum på 1000 kr, så er du sikret en plads. Beløbet kan allerede nu afleveres om tirsdagen ml 9-16 på Mon Cherie eller om torsdagen ml 9-16 på Nyholms Allé 21 i Rødovre.

 

 

Håber vi ses

 

Kærligst

Katrine & Maise

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha haaaar - tak, jeg er lige blevet gjort opmærksom på det fra flere sider :grin: Hovedregning har sgu aldrig været min stærke side ;)

 

Tidsrummet er kl 10.00 -14.00 = fire timer. Sådan! 

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hovedregning har sgu aldrig været min stærke side ;)

Helt i orden. Vi kan godt leve med, at I har det lidt svært med hovedregning.  Vi skal nok tage os af det og fortælle jer, hvad vi skylder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha haaaar - tak, jeg er lige blevet gjort opmærksom på det fra flere sider :grin: Hovedregning har sgu aldrig været min stærke side ;)

 

Tidsrummet er kl 10.00 -14.00 = fire timer. Sådan! 

 

Sex i seks timer lyder nu bedre end fire  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her mere info om JULE GANGBANG d. 3 dec med Katrine & Maise

 

Pris 1 time 1500 kr

Pris 2 timer 2000 kr

Pris 4 timer 2500 kr

 

Kærligst

Maise

så er det da vist også betalt  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som erhvervsdrivende....og hvid ridder (Plasker),... må man kunne tåle, at også priserne er til 'debat'...

Nu var det en ret dumsmart bemærkning og ikke så meget et debatoplæg.

Og som erhvervsdrivende så sætter man sine priser som man føler, og så er det op til den enkelte forbruger at bedømme om man syntes det er noget man vil bruge penge på. At tude over priser på internettet, "prisdebatter" om du vil kalde det det, er et totalt tids spilde.

Har man nu deltaget i ovenstående sex party og bagefter følt det ikke levede op til prisen er det en helt anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

for dyrt?  forstår ik' ...

 

men jeg er jo svensker :wink:  og enig med MickeyMouse i sagen

 

Go' Weekend

 

Leif

Redigeret af teebee57

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For det første, så er der jo et gammel ordsprog der fortæller:

Dem der har grisen, bestemmer prisen - Ikke at jeg på nogen måder vil drage sammenligning mellem grise og de 2 smukke kvinder (så kunne jeg da selv overveje at blive sodomist for en stund) - men vil blot dermed sige, at det er 100% dem der afgør hvad de vil have for deres ydelser.

 

Dernæst, så er det absolut ikke uset, nærmere meget almindeligt, at der betales kr. 1000,- for 2 timer med én kvinde - og så er det ikke voldsomt, når de er 2 kvinder med deres prisniveau.

 

Og sidst men ikke mindst, så har "Jernsvinet" fuldstændig ret - prisen er med til at regulere deltagerantallet, vil man gerne sælge mange varer, så sætter man prisen lavt og vil man gerne sælge færre varer så sætter man den højt.

 

Om prisen er lav eller høj på deres arrangement, ved jeg egentlig ikke, den er vel nærmest tæt på at være gennemsnitlig, hvis man tager i betragtning at der er 2 dejlige kvinder, som mændene kan hygge sig med og når vi nu er i starten af december, så kan det jo godt ske at der er en del fyre som mener de skal forære sig selv en tidlig julegave - og jeg tror det bliver en fest drenge :wink:

 

Så god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...