Hop til indhold
rocketbrother

Lækker Sexet Fysioterapeut

Recommended Posts

Er annoncen ikke skrevet underligt ift. formuleringer? Ikke ligeså dårligt som nogle af dem på annoncelight dog.

Det er vist heller ikke muligt at kontakte hende??

Ser ud til at man skal skrive mail.

Så jeg er stået helt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist heller ikke muligt at kontakte hende??

Ser ud til at man skal skrive mail.

Så jeg er stået helt af.

Jeg skrev en mail til hende og fik svar et par timer senere. Ville dog lige høre herinde før næste skridt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichSims

Var der så mulighed for en aftale i hendes mail til dig? Annoncen siger der er lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udsigten til en kombination af god massage tilsat intimt krydderi, og så af en dansk, efter sigende, lækker og sexet fysioterapeut, fik mig på banen. Aftalen kom i stand over nogle dages emaileri, men impulsaftaler er der vist ikke mulighed for her.

Lad det være sagt med det samme: kom jeg udelukkende efter en god kompetent kropsmassage kunne jeg sikkert få en nogenlunde fornuftig oplevelse ud af det. Jeg valgte dog at tilkøbe nøgen b2b med fuld afslutning, og det var desværre noget af en fuser.
Massøren er sød nok, naboens lidt anonyme datter, men hun burde nok holde sig fra sex-delen, for den var altså intetsigende og unden indlevelse eller nærvær. Samtidig gjorde omgivelserne, et lidt usselt pigeværelse med en tynd madras på gulvet, ikke noget for at løfte oplevelsen, så jeg var godt nok noget skuffet da jeg gik derfra, lettet for 1500 kr, som jeg helt sikkert kunne have brugt meget bedre andre steder..

Måske er min anmeldelse for hård ved hende, men for mig var dette her bare ikke sagen, og jeg har immervæk prøvet temmelig mange kropsmassager gennem årene. Men vi er jo forskellige, så andre synes måske hun er et hit - sådan som hun selv lægger op til i sin profiltekst.
For mit vedkommende er der dog ingen gentagelsesfare ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen og ærgeligt at det var en fuser. Selvom fristelsen var stor af de samme grunde du nævner, valgte jeg at springe over. Det er jeg egentlig glad for nu efter at have læst din anmeldelse.

Jeg kan udlede, at man bør holde sig til hendes kropsmassage, hvis man skal have noget ud af det.

Hvordan vil du beskrive hendes krop og passer alderen (25)? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen og ærgeligt at det var en fuser. Selvom fristelsen var stor af de samme grunde du nævner, valgte jeg at springe over. Det er jeg egentlig glad for nu efter at have læst din anmeldelse.

Jeg kan udlede, at man bør holde sig til hendes kropsmassage, hvis man skal have noget ud af det.

Hvordan vil du beskrive hendes krop og passer alderen (25)? 

Hun er slank, men hun har en robust krop, så hun er på ingen måde et nips. Går man kun efter kropsmassagen er det jo sådan set fint med en massør som har fysikken til at lægge lidt kræfter i massagen, og det har hun helt sikkert.

Alderen på omkring 25 passer sikkert fint nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...