indokarami 492 Skrevet 16. September, 2014 Så har jeg været forbi Somkhid igen. Denne gang i håbet om at få rettet op på øv-oplevelsen fra sidst. Og lad mig blot sige, at denne gang blev jeg på ingen måde skuffet - tværtimod.... Ringede for at høre om de havde tid og fik et "det har jeg" svar. Så jeg begav mig afsted med håb om en god oplevelse. Blev mødt af en kvinde, jeg i første omgang syntes så lidt muggen ud - men hun vandt ved nærmere bekendtskab. Kvinden, Saa (Sah, eller hvordan det nu staves...), tilbragte meget af de første minutter ovenpå mig. Altså "kravlet" op på briksen og sad over mig. Det plejer kun at være kortvarigt, de sidder der (ud fra tidligere erfaringer). Men hun vendte tilbage dertil et par gange. Og hun brugte sin vægt til at give godt tryk på ryg mv, mens hun masserede. Det var yderst behageligt. Hun tog sig rigtig god tid til de forskellige områder, og hun var rimeligt nærgående, da hun masserede mine baglår. Synes sg det er rart, når der kommer lidt hentydninger der fra start. Da jeg skulle vende mig om, ringede det på døren, og hun var lige væk kortvarigt. I mellemtiden var jeg kommet rundt og havde lagt håndklædet lidt rodet, men til lige at dække kalorius. Hun gik igang med at massere ben og kort tid efter, flyttede hun håndklædet strategisk godt, så hun lige kunne se - og strejfe. Og der blev strejfet løst. Også lige med en hånd forbi den og op til maven og tilbage. Pirrende provokation... Da hun havde taget sig rigtig godt af benene - og med godt med tid tilbage - spurgte hun om jeg skulle have massage over det hele. Og lavede en lille bevægelse med hånden i retning af "my privates". Jeg takkede ja - og hun kom med en lille (unødig, i min verden, men fair nok) bemærkning "du forstår godt, det koster ekstra, ikke?". Så fjernede hun håndklædet og sagde "luk øjnene". Og så fik gav hun en fantastisk omgang massage på mave, lår og hele "området dernede", blandet med en pirrende strejfen af "bagdøren" uden at åbne. Det var ikke et klassisk "nu skal det her gøres færdigt - HJ", men det føltes himmelsk og jeg kunne virkelig nyde det. Efter "afslutningen" fortsatte hun med massage af overkrop og ansigt samt lidt ryg og skulder. Hun spurgte i starten om det skulle være hårdt, men jeg sagde "bare almindeligt" og det fortryder jeg ikke. Hun havde nogle dejlige hænder, der gerne må få lov til at røre min krop igen en anden gang. Faktisk var hun så nærværende, at hun havde en hånd på min krop gennem hele seancen. Uanset om hun skulle flytte sig, tage mere olie eller andet, så rørte en af hendes hænder hele tiden. Billigt trick? Måske, men det virker... Hvis jeg får fornøjelsen af hende en anden gang, skal jeg have fundet ud af, om hun byder på andet... B2B osv - og gerne fuld pakke... Massagen: 10/10 (helt ærligt, den bedste massage, jeg har fået i flere år) HJ: 9/10 (yderst behageligt - ved ikke lige hvad der skal til for at få mig op på 10, men det kan vel altid blive lidt bedre) Pigen: 7/10 (ikke en fotomodel, men sød og køn, vil gerne pakke lidt mere ud en anden dag..) Hun tog sig rigtig god tid til sine berøringer og jeg har fået lagt tidligere skuffelse bag mig. Tager derind igen - forhåbentlig snart. Og så håber jeg, at hun er på arbejde igen... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 16. September, 2014 Rigtig god og brugbar anmeldelse. Jeg fik min første udmærkede massage derude af en Sara på 35-40 år. Slank og som talte et udmærket dansk. Var det den samme tror du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 16. September, 2014 Rigtig god og brugbar anmeldelse. Jeg fik min første udmærkede massage derude af en Sara på 35-40 år. Slank og som talte et udmærket dansk. Var det den samme tror du? Det tror jeg.... kunne lige så nemt være "Sara" som "Saa" eller "Sah"... lød lidt som "Sara", men tænkte ikke man hedder Sara i Thailand... Lad os vedtage, at det var hende Fik du mere end massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 16. September, 2014 Nej. Fik udmærket massage og svensker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 17. September, 2014 Super lækker anmeldelse.. Har du evt et link, billeder o.lign.?? Hilsen, Svaberen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 18. September, 2014 Super lækker anmeldelse.. Har du evt et link, billeder o.lign.?? Hilsen, Svaberen Tak Desværre ingen links eller billeder... tror ikke de har en hjemmeside. Men de er med på Thailisten.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadDogAarhus 197 Skrevet 18. September, 2014 Jeg fik også en "tur" i går - ikke med "Saa" - desværre (anmeldelsen lød ellers rigtig fin). Fik først en halvhjertet massage med een hånd (den anden skulle bruges til at snakke i telefon med). Derefter opgav hun kampen og kaldte på en ny pige. Fik ikke fat i navnet - 28 år, lidt buttet, langt hår, lidt kinesisk at se på - fra Bangkok - første dag på arbejde. Ikke nogen super massage og kun halvhjertede berøringer. Jeg var dog i stødet og froeslog den fulde pakke for "hvad jeg havde i lommen" - dette svarede ikke til taksten - men efter lidt snakken frem og tilbage endte vi på massage-sengen bag forhænget. Hun havde tatorveringer på bryst og mave - og jeg kørte på - uden medspil ... men jeg havde jo også været en "cheap charlie" Jeg vil rette blikket i andre retninger - men fortsat holde øje med Jeres erfaringer her - drenge! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DirtyBeast Skrevet 3. Oktober, 2014 (edited) Var hos Somkhid forleden. Der sad 4 thaier, da jeg kom ind, heriblandt en ung og smuk pige. Men det blev ikke hende, som skulle massere mig. Ak ak. Det blev en ældre thai, som bestemt ikke virkede, som om, det var noget, hun rigtig gad. Jeg var tildækket af håndklæder under det meste af massagen (altid et dårligt tegn), men efter kun 30 kom spørgsmålet, om jeg ville have HJ. I betragtning af, jeg havde bestilt 1 time, sagde jeg; "No, more massage", hvortil hun sagde et højlydt "ARRRGHH" og rullede med øjnene (ikke for at lave sjov, det var dybt alvorligt ment). Det satte en virkelig dårlig stemning. Men jeg fik dog lidt mere massage. Men bestemt ikke fedt når pigen åbentlyst er så ugidelig og træls ved det. Det skal så retfærdigvis siges, at hendes HJ var et af de bedre, jeg har fået. Det kunne hun virkelig finde ud af, og det var ikke bare mekanisk eller skulle overståes. Lidt mærkeligt, når nu hun ellers var så negativ. Efter HJ fik jeg lidt mere massage, og så var det ud af døren. Pigen: 4/10, ikke nogen skønhed, ikke nogen ungmø. Massagen: 5/10, ikke noget at skrive hjem om. HJ: 8/10, rigtig godt, men kan ikke gå højere end 8, da hele forløbet op til var lettere fucked up. Gentagelsesfare??? Nej. /Beast Redigeret 3. Oktober, 2014 af DirtyBeast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg