Plaskeren 3658 Skrevet 16. September, 2014 http://mmm.dk/article/186497-nej-det-er-ikke-det-indre-der-taeller?utm_campaign=2014-09-16&utm_content=mmm.dk&utm_medium=newsletter&utm_source=email Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 16. September, 2014 Det er (næsten) derfor jeg opgiver at bruge min sparsomme tid på dating sites, eller gå ned i byen og lede efter en pige.... Jeg orker ikke at blive målt på min udseende eller min status i samfundet, eller min pengepung..... Ikke fordi det generer mig, orker bare ikke den side af mennesket... Det er altid et dårligt tegn når indpakningen vurderes til at være mere værd end indholdet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. September, 2014 ha, ha.. epic prank! Gotta love it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. September, 2014 det er hvis kun noget der sker for teenager piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. September, 2014 det er hvis kun noget der sker for teenager piger Det ved man sgu' aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg