mediam 5 Skrevet 16. September, 2014 Hejsa, jeg søger nogen der ved noget og sex på restepladsen ved Lillebæltsbroen, jeg har hørt at det er der man kan møde frække mennesker..*S* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hllund 2 Skrevet 16. September, 2014 Ja det har jeg også altid hørt at du kan møde frække mænd der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 17. September, 2014 Mon der er nogen der ved hvordan og hvornår ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 17. September, 2014 Har oplevet, at blive tiltalt en aften ved 22 tiden, hvor jeg var inde for, at blive afvandet. Da jeg kom ud til bilen stod der en ung fyr og spurgte om jeg var til noget, takkede pænt Nej Tak og kørte der fra. En måneds tid efter var jeg på vej hjemad hen midt på aften og tænkte skal lige op og se hvad der sker, kørte helt ned bag ved, hvor der holdte et par biler og en autocamper. Tror kun det er Gay Pite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 18. September, 2014 Ok, så vil jeg også nøjes med at kikke :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 24. Marts, 2015 er her nogen der ved hvordan man laver aftaler der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 24. Marts, 2015 er her nogen der ved hvordan man laver aftaler der? Prøv evt. her http://www.dogging-fun.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2015 Ja er kun gay,så er man biseksuel er Lillebælt rastepladsen det rene paradis.så vidt jeg ved skulle det være nemt at lave aftaler der de går vist bare ind på wc et der og mødes . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 30. Marts, 2015 Måske vi ses der ude, jeg skal ud og kikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 15. Juni, 2015 skkiv gerne til mig her på siden hvis der der en der gerne vil mødes med mig. Min mailadresse er : [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg