Hop til indhold
Guest Maria Din Gudinde

Tilbage efter en dejlig pause

Recommended Posts

Guest Maria Din Gudinde

Hej Alle

Jeg har nu holdt 2 måneders pause, troede egentlig ikke jeg ville starte igen, men jeg savner virkelig mine dejlige hyggestunder. :-P  og chatten på eroguide

Jeg havde brug for min pausetid til at tænke over tingene, og hvordan jeg fremover vil prioritere min tid.
Jeg er en pleaser og ville gerne gøre alle glade, og nå alle, men det var helt umuligt, så nu er jeg tilbage, og vil tænke lidt mere over at jobbet ikke skal tage styringen af mit liv. Da jeg hele tiden kun har gjort det som fritidsjob ved siden af studierne. (som også skal passes)

Jeg kommer på gæstevisit i Esbjerg Tirsdag 23/9 12-22, og jeg glæder mig rigtig meget, da jeg har aldrig har arbejdet i denne by. Håber i tager godt imod mig.

Jeg vil forsøge at komme så vidt muligt rundt i landet på "tour", for at prøve lidt forskelligt af. Men indtil videre er det Esbjerg.

Se og læs mere på: sandradee.org >> under uskyldige Maria

Mange kys herfra

Maria - Den uskyldige
 (tidligere en del af pleasure2you, og under navnet storbarmet Maria, og nu helt uskyldig :cool: ) 

Redigeret af Maria - den uskyldige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Velkommen tilbage, Maria..:)

Nogen gange er det rigtig sundt med en pause - trække sig lidt tilbage og dermed se klarere og fra en anden vinkel...

Ønsker dig ro, kraft og hvile i dit comeback.

Krammer fra SEM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...