Hop til indhold

Thaimodellerne rosenlundsgade Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er thaimodellerne lukket?

Ser aldrig deres annonce i eb mere

Skrevet

Der er ikke lukket , ejeren har været på ferie i thailand men der er åbent igen, hun kan varmt anbefales 

Skrevet

For at hente nye piger?? ;-)

Har aldrig været der men det kunne overvejes :-)

Kan ik finde deres hjemmeside.

Skrevet

Er det i nr 9??

Så lige der annonceres i EB fra den adresse i dag.

har aldrig været der :-)

Skrevet

ja det er nr 9, der er et stort matteret glasparti ud mod facaden :), Du går ind ved gården og ringer på, så tjekker de dig på deres overvågningskamera inden de åbner op.

Har endnu ikke haft held med og opleve at de svarer på deres telefon nr ? andre der er kommet igennem for og booke en tid ?

Skrevet

jeg skal til ålborg på mandag, og påtænker at besøge stedet - jeg har ikke været der før så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal forvente. Hvis det er muligt med massage kunne jeg jo begynde med det og så se hvad det kunne udvikle sig til.

Skrevet

Glæder mig til at høre om dit besøg.

Om de er billigere og hvad ekstra ydelser de tilbyder..

førhen var der vist meget frække ydelser

Skrevet

Glæder mig til at høre om dit besøg.

Om de er billigere og hvad ekstra ydelser de tilbyder..

førhen var der vist meget frække ydelser

Skrevet

Hej alle.

Thaimodellerne er mere et bordel end en massageklinik, MEN du kan også få massage før eller efter. Det er dog ikke det, de er bedst til.

Medarbejderstabens udseende er også for stærkt nedadgående i forhold til for et års tid siden...

Redigeret af Aalborg

Skrevet

Hej alle.

Thaimodellerne er mere et bordel end en massageklinik, MEN du kan også få massage før eller efter. Det er dog ikke det, de er bedst til.

Medarbejderstabens udseende er også for stærkt nedadgående i forhold til for et års tid siden...

Ok - er der andre steder du vil anbefale i stedet, hvor der også er muligt med mere end HJ

denventende

Skrevet

Hej denventende.

Ja. Der er to muligheder i Aalborg.

1) Vingårdsgade 11 - sød pige. Full service og mulighed for bad.

2) Danmarksgade 13 kld. Også en sød pige, dog en lille smule kraftigere end hende i Vingårdsgade.

Go`vind med dit besøg - send evt. en PM når du har været på besøg.

Skrevet

Syntes du skulle tage vingårdsgade... det lyder interessant.

:-)

Skrevet

Dee dee Thaimasage Gl. Strandvej 6 

Åbent alle dage 9 - 20 

Fuld pakke ca. 1500

Skrevet

Syntes du skulle tage vingårdsgade... det lyder interessant.

:smile:

Losser - har du erfaring fra Vingårdsgade, ved du hvad prisen på fuld pakke er

Skrevet

Losser - har du erfaring fra Vingårdsgade, ved du hvad prisen på fuld pakke er

Hej denventende.

Det har jeg. Hun starter med 1400-1500, men går gerne ned på ca. 1200...

Skrevet

Så er jeg hjemme igen, efter mit første besøg hos Anni som er i Vingårdsgade. Hun er er ung spinkel thai pige med små bryster med meget store bryst vorter, meget frække efter min mening. Hun er venlig og smilende og har et meget i møde kommende fremtoning.

Da det var mit første besøg var jeg lidt tilbageholdende, spurgte efter massage og aftalte det først - ville lige se pigen an - hendes danske er begrænset men vi fik da snakket fornuftigt sammen. Efter lidt tid hvor jeg blev masseret godt, dejlig hårdt efter min mening, spurgte hun forsigtigt om jeg ønskede noget andet - vi blev enige om tid og penge - resten beholder jeg for mig selv, da det jo kommer meget an på kemien mellem parterne. Det hele afsluttende med at vi begge gik i bad sammen - fin oplevelse, tror jeg vil komme igen.

Skrevet

Tak for god anmeldelse :-)

Tror også jeg vil en tur derhen.

Har dog bestilt tid ved sakura om et par uger.. der blev jeg lovet massage mens pigen skulle være nøgen hele tiden.

Hvor gammel vil du skyde på hun er?

Hilsen losser

Skrevet

hej Losser

tror hun er 25 - 30 men har svært ved at bedømme sådan nogle små thai piger, tror de måske er ældre end man tror

Skrevet

Ja kender det godt :-)

Blev selv overrasket første gang jeg skulle skyde på hvor gammel hun var :-)

Skrevet

Skal vi okke komme tilbage til trådstarter omkring pigerne i rosenlundsgade ????

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.