Hop til indhold

Recommended Posts

På denne kedelige, regnvåde søndag valgte jeg at besøge Chaba Baht i Solrød: http://www.chababaht.dk
Jeg blev lukket ind af en lille, smilende Poi (staves måske andserledes), som viste mig ovenpå til et nydeligt værelse. Her valgte jeg mådens tilbud på en times tantra med B2B til 700,-:  plus afslutning til 300,- som jeg betalte med det samme.
- derefter fór hun hen og trak flere lag gardiner for vinduet og hensatte lokalet i tusmørke. Efter gentagen protest fra min side, nøjedes vi med et let gardin. Jeg lærer aldrig at forstå, hvorfor så mange piger/steder ønsker et halvmørkt rum :sad:. Poi har bestemt ikke noget at skjule - en dejlig, ikke alt for mager krop, lille lækker numse, en b-skål (tror jeg) og en glat smuk fisse. Skønt at ha' det alt sammen for øje under massagen. :D
Efter ca. en halv times massage samledes interessen om lillemand og jeg accepterede her yderligere 200,- for oral nærkontakt med Poi's lækre fisse.
Efter udløsning havde jeg så småt forventet at sceancen var slut, men der var ingen hastværk og jeg fik en gang glimrende og hård oliemassage; når jeg sagde av! grinede hun bare - dumme tøs. :P
Selv om hun forsøgte, lykkedes det ikke for Poi at anspore lillemand til endnu et skud, men det havde åbenbart været ok med hende, hvis jeg havde kunnet.
Til sidst en tur i bad, så på med tøjet og betale de 200,- yderligere, som var blevet aftalt undevejs. Efter ca 1½ time stod jeg igen på gaden, regnen var hørt op og verden var blevet mindre grå. :) :)

- en glad Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ansporet af Brutus´anmeldelse tænkte jeg at jeg ville besøge stedet her. :smile:

Jeg ringede og forhørte mig om de havde tid og ja, det havde de da, jeg var velkommen, og sagde at jeg ville være der inden for 5-10 min og det var helt OK.

 

Jeg mødte op til tiden og da jeg var kommet ind blev jeg spurgt om jeg kunne vente til de var klar...... :???::???::???::???::

Jeg kunne sætte mig og få en kop kaffe, da der nok ville gå 30-40 min før de var klar til mig

 

Dette afslog jeg og sagde at jeg havde ringet i forvejen og fik af vide at de havde tid.

Ikke desto mindre var der alligevel ventetid :(

 

Jeg forklarede (i en lidt ærgerlig, men pæn tone <_< ) at JEG ikke havde den fornødne tid til at vente, da mit program i den anden ende ville kollapse.

 

Da jeg gik ud af døren igen undskyldte hun mange gange og sagde at hun da ville håbe på at jeg ville komme igen på et tidspunkt.

 

Efterfølgende har jeg tænkt at der måske er kommet en "uanmeldt", og de har måske troet at det var mig, det er ikke til at vide :huh:

 

Dog har jeg ikke helt opgivet tanken om et senere besøg, hvis min vej skulle falde forbi i nærheden af disse kanter.

 

Jeg tror at det var chefen der åbnede døren, for hun sagde at det var hendes veninde der skulle give massagen, men hun var optaget.

 

 

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min erfaring, at man generelt ikke kan stole på Thai pigerne holder en tidsbestilling.

 

For det første er tid et diffust begreb i Thailand.

For det andet har Thaierne en anderledes tidsansættelse end vi, og derfor forstår de ikke altid en dansk tidsangivelse.

For det tredje, så vil Thaierne ikke tabe ansigt ved at indrømme de ikke forstår.

For det fjerde - kommer der en anden kunde før den aftalte tid , tager de den anden kunde, og lader aftalen vente.

"En fugl i hånden er bedre end ti på taget" gælder også i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gav stedet et forsøg igen forleden efter en uheldig start ugen før.

 

Bestilte tid og velankommet kunne jeg selv vælge hvem der skulle betjene mig, og før jeg fik set mig om blev jeg anvist et værelse af Poi, der efter min mening var den pæneste af pigerne, ikke gudesmuk, ( men det er jeg heller ikke) men bestemt charmerende. :)

 

Vi aftalte den samme ydelse som Brutus havde købt incl. tillæg.

I mit tilfælde blev det til ca 45% alm. massage og resten vil jeg takserer til en lidt "forkølet" B2B. :roll:

 

Før vi startede blev jeg tilbudt noget at drikke, vand,sodavand, øl, jeg valgte vand og til min overraskelse drak Poi øl, mens hun masserede mig.

 

Vi snakkede fint sammen og det generede mig ikke at hun drak øl, jeg fandt det bare lidt pudsigt. :blink:

og jeg kan forestille at der er andre der ville finde det usmageligt.

 

Efterfølgende fik jeg et bad og var ude igen efter 1 time.

 

Min konklusion må være at det var da en OK massage :mellow: , men B2B har jeg fået laaaangt bedre andre steder. <_<

 

Kommer jeg igen, ejjj, det tror jeg nu ikke, meeen, man skal aldrig sige aldrig. B)

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Default user noterer sig at man generelt ikke kan stole på at thaipigerne holder en tidsbestilling. Det kan jeg til dels godt forstå.

Hvis man ikke er stamkunde, så kan de ikke vide sig sikre på at man dukker op som aftalt, og så træder først til mølle princippet i kraft.

Jeg har hørt flere steder at det ikke er unaturligt at vi kunder ikke altid respekterer deres arbejde, og derfor undlader at melde afbud, hvis vi bliver forhindret.

Det er dårlig stil fra vores(kundens) side, så hvis vi også tager os sammen, så kan det jo være at de dejlige thai piger også gør det.

Kære læser spørg dig selv: ville du undlade at melde afbud til tandlægen, kiropraktoren, eller frisøren ? nej vel !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Default user noterer sig at man generelt ikke kan stole på at thaipigerne holder en tidsbestilling. Det kan jeg til dels godt forstå.

Hvis man ikke er stamkunde, så kan de ikke vide sig sikre på at man dukker op som aftalt, og så træder først til mølle princippet i kraft.

Jeg har hørt flere steder at det ikke er unaturligt at vi kunder ikke altid respekterer deres arbejde, og derfor undlader at melde afbud, hvis vi bliver forhindret.

Det er dårlig stil fra vores(kundens) side, så hvis vi også tager os sammen, så kan det jo være at de dejlige thai piger også gør det.

Kære læser spørg dig selv: ville du undlade at melde afbud til tandlægen, kiropraktoren, eller frisøren ? nej vel !!

 

 

Som jeg allerede har skrevet:

 

"For det fjerde - kommer der en anden kunde før den aftalte tid , tager de den anden kunde, og lader aftalen vente.

"En fugl i hånden er bedre end ti på taget" gælder også i Thailand."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gav stedet et forsøg igen forleden efter en uheldig start ugen før.

 

Bestilte tid og velankommet kunne jeg selv vælge hvem der skulle betjene mig, og før jeg fik set mig om blev jeg anvist et værelse af Poi, der efter min mening var den pæneste af pigerne, ikke gudesmuk, ( men det er jeg heller ikke) men bestemt charmerende. :)

 

Vi aftalte den samme ydelse som Brutus havde købt incl. tillæg.

I mit tilfælde blev det til ca 45% alm. massage og resten vil jeg takserer til en lidt "forkølet" B2B. :roll:

 

Før vi startede blev jeg tilbudt noget at drikke, vand,sodavand, øl, jeg valgte vand og til min overraskelse drak Poi øl, mens hun masserede mig.

 

Vi snakkede fint sammen og det generede mig ikke at hun drak øl, jeg fandt det bare lidt pudsigt. :blink:

og jeg kan forestille at der er andre der ville finde det usmageligt.

 

Efterfølgende fik jeg et bad og var ude igen efter 1 time.

 

Min konklusion må være at det var da en OK massage :mellow: , men B2B har jeg fået laaaangt bedre andre steder. <_<

 

Kommer jeg igen, ejjj, det tror jeg nu ikke, meeen, man skal aldrig sige aldrig. B)

Og hvor synes du at man får den bedste B2B?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi her - som et alternativ for Lung Thai massage som skrevet andet sted.

 

Kan desværre ikke huske hvad hende der betjente mig hed...var stadig lidt muggen over Lung Thai - men løftede hovedet (det øverste/ja også senere det nederste :smile:)

og lagde mig for, at få en afslappende Tantra, som var på tilbud og som passede mig fint på nuværende tidspunkt. Der blev dækket af på bagklappen, med rent blødt håndklæde, af den modne thai dame - som jeg syntes var flink, sød og havde en meget blød massage - det var jo også tantra (selvom det ikke havde meget med rigtigt tantra at gøre). Anyway - så lå jeg og faldt hen, slappede af i varmen, og hun fjernede håndklædet mere og mere, og roste min røv.

 

Når ja, den har jeg hørt før tænkte jeg - men hun blev ved - og nussede den godt og grundigt, også imellem ballerne. Så var det turn around tid - og her løftede hun mine ben, så hun kunne nusse røven noget mere - og lagde mig sidelæns, så røven (den ene balle) kunne få lidt mere. Så jeg tænkte, hun mener det nok, når hun roser min røv :smile:

 

Så kom hun tilbage, og så Mini Luc, som ikke var meget mini mere - og strejfede den (tilfældigt) flyttede lidt på den (den ville hele tiden tilbage til udgangspunktet) - men den var til sidst åbenbart så meget i vejen :smile: at hun tænkte og spurgte, skal jeg gøre det godt for dig, og massere den lidt ? Jeg kan også tage tøjet af, det var jeg umiddelbart ikke lige til, men hun insisterede lidt ligesom, og var halvt igang med sin top og bh - så stoppede jeg hende ikke, og nu blev hun lidt mere nærgående.

 

Det var ikke hendes krop, som jeg blev ophidset af, men hendes bevægelser - det var mere en body to body nu....jeg nåede lige, at tænke, hvad vil hun så forlange ekstra for det. Men hun havde ikke selv opfordret til priser, hun var faktisk langt væk, idet hun kørte røv, bryster og mave rundt på mig - og så pillede hun igen mig i røven og på min stolte Luc. 

 

Nu var der ingen vej tilbage, jeg måtte tømme dagens opsparet dråber, og skød det ud over hendes bryster og mave. Hun smiler mens hun sidder og malker de sidste dyrt optjente dråber ud, og slikker sig om munden. Hun var meget tændt og varm....det var 30 grader udenfor - så vi svedte godt, og jeg afregnede hende kr. 200 for svensk, 200 for tøj af og 100 i drikkepenge...man er vel en gentleman.

Badede og forlod stedet glad og tilfreds - men hvis jeg kommer tilbage, er det for at prøve en anden. Jeg var jo ved ankomsten, ikke helt klar i hovedet efter min skuffelse på Lung Thai, så jeg glemte helt og spørge efter en anden.

 

Men hende uden navn :smile: gjorde det som sådan jo også godt, men det var ikke een, som jeg behøvede at besøge igen...hvis i forstår.

 

Hyg og god karma.

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og hvor synes du at man får den bedste B2B?

Det er længe siden jeg har prøvet det sidst, og det var da også derfor at jeg valgte det hos Poi, men det var blandt andet på Sawadee 505, da stedet stadig var et sikkert hit.

Det er det så ikke mere, at dømme ud fra de seneste anmeldelser :( .

 

Ellers har jeg prøvet en god B2B på Vester Voldgade, ligeledes 1½-2 år tilbage, samt hos Moon, på Willemoesgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi lige før nytår, ringede og spurgte om de havde tid, vil være der indenfor 10 min. Ingen problemer fik jeg afvide, så afsti afsted med mig.. Velankommet blev jeg budt indenfor at ejeren, og blev vist ovenpå og ind i et nydeligt værelse. Fik afvide at det var ejeren der skulle give mig Massage. Fik sports/oliemassage hvor hun kom godt i bund i musklerne og spurgte til hvor jeg havde ondt. Massagen var super fin, måske lige lidt for meget brug af olie. Da den oprindelige del af "behandlingen var overstået kom det naturlige spørgsmål, om jeg kunne tænke mig ekstra. Valgte den store pakken til 800kr ekstra.

Redigeret af Malerguru

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...