Hop til indhold
SugarDaddy90

Hvad tid skifter pigerne lejliged i flensborg?

Recommended Posts

Hej alle sammen.

 

Har sat her hele morgenen og udsøgt mig nogen piger på www.sexnord.net som jeg gerne vil besøge her til formiddag, men nu da det er søndag ved jeg desværre ikke helt om pigerne er på den adresse som står inde på hjemmesiden.

 

Mit spørgsmål er så om der er nogen som ved hvornår pigerne plejer at skifte lejlighed? Ved det er om søndagen, men ved bare ikke hvad tid? 

 

Mvh. Den lystige.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ikke noget helt generelt i denne branche, men for de fleste steder i (Nord)Tyskland arbejder pigerne fra søndag-lørdag og skifter så til et nyt sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste af pigerne starter deres vagt i løbet af søndagen, men der er også nogen som først starter om mandagen. Desværre er mødetiderne for de enkelte piger sjældent tilgængelig. Så man må prøve at ringe eller køre derned med flere navne på blokken. Jeg vælger oftest at køre derned på en hverdag for at undgå den slags problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...