HappyHippo 4624 Skrevet 13. September, 2014 har været forbi Apple fra Taiwan http://daisyclub.dk/apple da jeg kom blev jeg mødt af 2 piger den ene var Apple og den anden var Hong ( sidstnævnte vil jeg skyde til at være mindst 35+ ) Apple blev valgt pga figuren og et par fine bryster ( da de var spændt op ), men ellers ikke noget af skrive om spurgte hvad forskellen var på body2body og tantra og hun sagde at tantra nok var mig ( alt er på engelsk ) så jeg var i 7 himmel, for nu skulle jeg prøve tantra en tur i bad og Apple lige efter hun gjorde sengen klar og jeg blev bedt om at ligge mig på maven og så startede noget jeg vil kalde olienusseri, for det kunne ikke engang sammenlignes med andet, men hvad ved jeg om tantra. efter 15 min massage på ryggen, var det forsidens tur, men det gik direkte til olieskift på dillermand og efter vel 10-15 min blev den tørret af med et par vådservietter og så var det ellers naturfransk. og jeg må indrømme at det var fint og vådt i de 10-15 min hun hyggede med det og så var det på med regnfrakken og så røg hun ellers op på toppen af krikken og fik en ridetur efter 10 min blev det til en fuldbyrdet levering og så var det en tur i bad efter badet bemærkede jeg noget jeg ikke bryder mig om, sengen var redt, men det tæppe vi lige havde hygget på var blevet lagt sammen igen og skulle bruges til næste kunde, så mon ikke også jeg havde fået samme tæppe fra forrige kunde - AD var der sammenlagt 5 kvarter og betalte 1300,- Apple kommer jeg ikke tilbage til, måske en anden af pigerne under hele mit besøg, kunne jeg hører værkstedet nedenunder, så jeg slappede ikke rigtigt af, hvilket også trækker lidt ned. stedet er fint og pænt, men brugte tæpper til kunderne - AD tantra massage har jeg nok stadig til gode at prøve, da det jeg fik ikke var andet end olienusseri 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaisyClub 256 Skrevet 16. September, 2014 Hi HappyHippo I am very sorry to hear about your less than great experience. We have a strict policy of ALWAYS using clean beddings for the customers, so this should never be the case. Kisses, Daisy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 17. September, 2014 (edited) sikkert men det er no go for mit vedkommende næste gang gør i det bare så jeg ikke ser det og måske i skal revurdere hvad i sælger, da det jeg fik ikke var tantra massage men olienusseri Redigeret 17. September, 2014 af HappyHippo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaisyClub 256 Skrevet 18. September, 2014 Hi Absolutely not - we are very strict with the clean beddings, we simply don't do like that. Whether you were happy with the tantra massage is very subjective - but we are very sorry you were not satisfied. Kisses, Daisy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 19. September, 2014 (edited) DaisyClub sagde den 18 Sept 2014 - 4:30 PM: DaisyClub sagde den 18 Sept 2014 - 4:30 PM: Absolutely not - we are very strict with the clean beddings, we simply don't do like that. Whether you were happy with the tantra massage is very subjective - but we are very sorry you were not satisfied. men åbenbart ikke nok og ser ingen det, så går det. tantra massage er IKKE olienusseri, så kald i det bare subjektiv vurdering, jeg kalder det 'bevidst plat', end ikke den værste thaimassage jeg har fået, blev 'undergået' af jeres olieindsmøring og i er kede af det nu, men ikke da i lovede tantra til 1300,- jeg slutter dette emne herfra med jer og står 100% ved min anmeldelse og håber i får rettet op på renligheden og jeres massageformer, da i så har stort potentiale for fremtiden. Redigeret 19. September, 2014 af HappyHippo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dejrup 30 Skrevet 21. September, 2014 men åbenbart ikke nok og ser ingen det, så går det. tantra massage er IKKE olienusseri, så kald i det bare subjektiv vurdering, jeg kalder det 'bevidst plat', end ikke den værste thaimassage jeg har fået, blev 'undergået' af jeres olieindsmøring og i er kede af det nu, men ikke da i lovede tantra til 1300,- jeg slutter dette emne herfra med jer og står 100% ved min anmeldelse og håber i får rettet op på renligheden og jeres massageformer, da i så har stort potentiale for fremtiden. Har også været der hos en pige jasmine, der ikke var der mere der stod hun var japansk kan en smule japansk talte med hende forstod intet, da jeg bad om body 2 body vidste hun ikke hvad det var forlod stedet ærgerligt nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg