Hop til indhold
beundreren

Sprøjteorgasmer samt ægte bryster

Recommended Posts

Hej alle i sexhungrende mænd og dejlige glædespiger!

Nu måtte det altså være på tide jeg fik oprettet mig herinde og efter en god tids søgen herinde uden held, tænkte jeg at det var tid til en efterlysning.

Søger et kvindfolk der kan tilbyde sprøjteorgasmer (des mere sprøjt jo bedre!), derudover må der gerne være et par store naturlige bryster der kan leges godt og grundigt med.

Blond, brunette, rød doesn't matter!

Alt under XL foretrækkes (dog skal intet udelukkes, kan jo være man bliver overrasket).

Håber der er nogle der enten har nogle erfaringer de vil dele eller at der titter en glædespige frem ud af det blå? :)

God lørdag til jer alle!

Beundreren

Del dette indlæg

Link til indlæg

her kan du få alt hvad hjertet begære. http://www.sexypussycat.dk/

Nu skal du lige passe lidt på. Knallert er kendt herinde som en sjov og vittig hund. Du søger en kvinde med store bryster, som du kan lege med. Og knallert sender dig til en Domina, der står klar med klemmer og pisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal du lige passe lidt på. Knallert er kendt herinde som en sjov og vittig hund. Du søger en kvinde med store bryster, som du kan lege med. Og knallert sender dig til en Domina, der står klar med klemmer og pisk.

hvis du nu læste hendes annonce ville du også vide at hun også er til det blide og som jeg skrev kan du få det hele hos pussycat :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis du nu læste hendes annonce ville du også vide at hun også er til det blide og som jeg skrev kan du få det hele hos pussycat :-P  :-P

Puha knallert jeg må sgu indrømme det lige er en tand for gammelt til mig, men ja jeg tror helt sikkert hun tilbyder noget for enhver smag :shock::eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Paprika er i Middelfart et par gange om måneden:

Www.paprikapigen.mono.net

Hun kan levere!

Se dét ser satme ikke dårligt ud McQueen! Præcis noget i den retning jeg leder/ledte efter.

Danke sehr ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...