Hop til indhold
Guest Fatman

Suree Viborg

Recommended Posts

Guest Fatman

Var inde ved Suree for at få en dejlig massage. Hun plejer at være rigtig god og det var hun også denne gang. Det var en i mine øjne køn dame på ca. 30 år som gav massage. På et tidspunkt kom der en mere og hjalp til med at give massage, det er dejligt at mærke 4 par hænder på ens krop. Der var en del berøringer undervejs af og det lovede jo rigtig godt Fik tilbudt hj, hvilke jeg sagde ja til med det samme. Hun havde ikke noget imod at jeg hjalp hende af hendes tøj, så jeg bedre kunne røre hende, hun blev naturlig våd, imens hun gav en dejlig hj. Da jeg skulle til at betale, gav jeg hende kr. 600 som det plejer at koste derinde. Hun kiggede underlig på mig og sagde at nu koster det kr. 700. (400 for massage + 300 for HJ) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Var det ejeren du fik massage af

Nej det var ikke ejeren.  - Ellers er der kommet nye ejer. Hun fortalte at hun boede her sammen med hendes veninde. Tror hun bare arbejder der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Hvor lang tid var der 2 der gav massage , og var det i starten , midtvejs eller tilslut .

Jeg tror at der var 2 i ca 15 min. Det var o mtrent midt i det hele. Hende der var der hele virkede meget pirende, imens den anden var meget seriøs med massagen. Efter noget tid gik den nyankomne igen. Så var der lagt op til sjov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejeren giver rigtig god og hård massage. Er i den dyre ende 400kr for massage.

Jeg har ikke fået andet end massage der, men det er pengene værd synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med stor fornøjelse besøgt Suree I Viborg.  Pænt og rent med rigtig god massage,- og med dejlig hånd til afslutning, - givet at smilende nøgen pige.   Og du må gerne røre.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...