Hop til indhold

Nørregade 54 i Holsted

Featured Replies

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=4456

Er der nogen der har været der og kan bekræfte at det er en glædespige der bor på adressen? Jeg var forbi her til aften men det virkede som om at det var en mandlig beboer. Prøvede at ringe på nummeret et par gange, men der var ingen respons. Nogen der kan be/afkræfte om adressen stadig er aktiv?

Skrevet

Billederne er fake.

Skrevet

Jeg kan bekræfte, at der er glædespiger på adressen, men regn ikke med at der er døgnåbent, selv om det står i annoncen.

Bemærk, at du skal om bag ved huset - hvor du også kan parkere rimelig diskret.

Jeg har været der et par gange, men gået igen med det samme, da de piger jeg mødte ikke fristede mig nok. Det skal siges, at pigerne begge gange var ret unge - og så er det at jeg bliver rigtig kræsen mht. adfærd og attitude. Intet slukker min ild så effektivt som et bøvhoved på en smuk krop.

Skrevet

Har også ladet mig friste, at de flotte billeder engang.

Men det var en stor og noget usoigneret pige der lukkede op, og da jeg foreholdt hende, at det var vist ikke hendes billeder der var brugt på hendes profil, råbte hun ad mig hele vejen ud, kunne stadig høre hende skælde ud på et eller andet sprog jeg ikke forstod, da jeg drejede om hus hjørnet.

Hvis vi alle stod sammen og gik igen, når der var brugt FAKE billeder, ville de steder hurtig lukke ned.

Pite

Skrevet

Har også ladet mig friste, at de flotte billeder engang.

Men det var en stor og noget usoigneret pige der lukkede op, og da jeg foreholdt hende, at det var vist ikke hendes billeder der var brugt på hendes profil, råbte hun ad mig hele vejen ud, kunne stadig høre hende skælde ud på et eller andet sprog jeg ikke forstod, da jeg drejede om hus hjørnet.

Hvis vi alle stod sammen og gik igen, når der var brugt FAKE billeder, ville de steder hurtig lukke ned.

Pite

Lyder ikke sjovt, Pite.

Jeg er dog uening med dig ift. en så entydig holdning til fake billeder. Kun når pigen i annoncen påstår at billederne er ægte, og de kan bekræftes fake, er jeg med på at vende i døren - eller aldrig dukke op. Men jeg har mødt nogle (for mig) skønne piger herinde der bruger fake billeder, fordi de ikke kan finde ud af at anonymisere sig nok, og/eller fordi de ikke selv synes de er billedskønne nok. Men det ville klæde dem at skrive det i annoncerne som nogle få piger jo vitterlig gør.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.