Hop til indhold

Hanna Massage - nu med ekstra pige.

Featured Replies

Skrevet

Jeg syntes lige jeg vil slå et slag for den gode massage.

Hanna ( Healthyandcare ) på Strandboulevarden 11, har fået en hjælpende hånd, Hun hedder Gintana og har åbenbart tidligere arbejdet hos Royal Thai i Nyboder.

Da jeg af andre tråde kan se at hun er efterspurgt, syntes jeg lige jeg ville informere jer andre om det.

link : www.healthyandcare.dk

Skrevet

Hanna ( Healthyandcare ) på Strandboulevarden 11, har fået en hjælpende hånd, Hun hedder Gintana og har åbenbart tidligere arbejdet hos Royal Thai i Nyboder.

Da jeg af andre tråde kan se at hun er efterspurgt, syntes jeg lige jeg ville informere jer andre om det.

Det lyder interessant, hun dukker somme tider op i min hukommelse, hendes navn staves "Jintana", eller Jin som kælenavn.

-OD

Skrevet

Jep, Jintanas hånd var næsten ført af Gud.

Hannas kinik er ellers kendt for at være helt ekstra-fri, så gad vide om Jintanas hånd nu får lov til at tage sig nogle friheder?

Skrevet

Tak for info! Jintanas massage var god (og udseende fantastisk), men som jeg husker det, var hun på Royal Thai ikke særlig initiativrig i forhold til at give ekstra.

Så måske har hun på Strandboulevarden fundet et sted, hvor hun kan nøjes med at give (god) massage, der vist som altovervejende hovedregel er det, som Hanna tilbyder i sin forretning?

Redigeret af Swoosh

Skrevet

Nogen der ved om man kan få hånd af Jintana? :-)

Skrevet

Nogen der ved om man kan få hånd af Jintana? :-)

Det er sket en enkelt gang, ud af en 5-6 besøg.

Skrevet

Det er sket en enkelt gang, ud af en 5-6 besøg.

For lige at rydde tvivl af vejen: Det er sket på dette sted, eller taler du om besøg hos Royal Thai?

Skrevet

Og den hurtige http://www.healthyandcare.dk/  :wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.