sejer 370 Skrevet 11. September, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=6592Nogen der har besøgt hende? Vil gerne høre om erfaringer.Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. September, 2014 Forsøgte at få en aftale med hende, da hun var i Bording i fornylig. Svarede ellers hurtigt tilbage på en blanding af dansk og engelsk, men så skulle hun videre til Odder, så det lykkedes ikke helt :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 370 Skrevet 12. September, 2014 Nu har jeg selv besøgt hende, men gik igen da for meget var FAKE for mig.- ikke hendes billeder, dog ligner godt, men hun er lidt ældre.- silicon tits, ikke natural som beskrevet.- ingen superfransk og ingen kys, dvs jeg kan ikke få mine frække fantasier opfyldt som lovet i annoncen.- hun kunne kun snakke spansk da vi skulle aftale ydelser, men da jeg gik kunne hun pludselig snakke flydende engelsk.Hun vil ha 1500 for 1 time og 1100 for ½ timeDet er et sommerhus ved Saksild StrandSejer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 12. September, 2014 Nu har jeg selv besøgt hende, men gik igen da for meget var FAKE for mig. - ikke hendes billeder, dog ligner godt, men hun er lidt ældre. - silicon tits, ikke natural som beskrevet. - ingen superfransk og ingen kys, dvs jeg kan ikke få mine frække fantasier opfyldt som lovet i annoncen. - hun kunne kun snakke spansk da vi skulle aftale ydelser, men da jeg gik kunne hun pludselig snakke flydende engelsk. Hun vil ha 1500 for 1 time og 1100 for ½ time Det er et sommerhus ved Saksild Strand Sejer tak for en god anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg