Hop til indhold
Gæst

Maise - totaloplevelse

Recommended Posts

Gæst

Siden jeg oprettede mig som bruger på EG for en god måneds tid siden, har jeg kun "kigget ind af vinduet". Jeg bringer nu et debuterende bidrag i form af en anmeldelse af Maise.

Hvorfor anmelde Maise, som jo ikke er ukendt her på EG - fordi hun fortjener det og fordi jeg ikke kan la' være.

Lidt causeri om EG og hvordan det ledte frem til et møde med Maise. Jeg har brug for det kick, som god sex giver. Hvor kan man få det mest ukompliceret? Jeg tænkte, at købemarkedet var en undersøgelse værd. Mit kendskab til købemarkedet for sex var yderst begrænset, men ved lidt Googleri fandt jeg EG. Denne site har så kostet min sædvanlige sommervane med læsning af en god bog. Jeg må sige, at EG giver indblik i branchens mangfoldighed - hold da op. Men også mulighed for at tage et kvalificeret valg.

Jeg gik på jagt efter muligheden for en ligefrem, varm, glad, gensidig og spændende oplevelse. Umulige ønsker? Ved gennemlæsning af anmeldelser, forum, debat m.m. fandt jeg frem til, at mine beskedne ønsker måske havde en mulighed for at blive opfyldt af Maise.

Jeg bookede frisk en time - og blev efterfølgende i tvivl om, hvorvidt mine evner og helbred kunne klare denne tid. Da jeg har den holdning, at en aftale er en aftale, så måtte jeg stole på mine beskedne evner, intuition og skæbnen.

Jeg må så sige, at mødet med Maise fjernede enhver tvivl og bekymring. Hun viste sig som en smuk, storsmilende, varm og sprød pige. Tillige nem at tale med fra første minut.

Jeg mødte hende med godt humør (efter min mening) og en positiv attitude. Om det var det, ved jeg ikke, men der blev da tændt for en sand tornado. Den sextur hun gav - og som jeg prøvede at følge med i - var fabelagtig. Hun lukkede hele verden ude, og var i den grad til stede. Det hele foregik naturligt, og hun udstrålede lyst og glæde under hele seancen. Maise gav en lille pause eller to under vejs til lige at få pulsen på normal, for derefter at drive mig i rødt felt igen med nye "ting" der skulle prøves. Jeg blev glad for mit rimelige kondital.

Tak til Maise for en uforglemmelig totaloplevelse.

Og til Jer derude - ha' det godt og husk at behandle GP'erne med respekt. Også selv om nogle af dem tilbyder at modtage en endefuld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, det er rigtigt. Men hun er jo lynhurtig og har selv svaret. Hvis man er interesseret, skal man skynde sig, for når min lotto kupon kommer ud, er hun full time booket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det hende her du anmelder: http://mon-cherie.dk/showprofile.asp?profile=962 ?

Hvis ja: Et par af billederne antyder, at hun er ubarberet forneden. Er det sådan det er?

Virker faktisk frækt på så lækker og sprød pige :smile:

Venligst

French

Ja hihi, undskyld, men jeg fik mig altså lige et billigt grin, for jeg læste linket som "Cherie" og tænkte, at barberet/ubarberet nok ikke var så interessant endda, når stokken ellers dansede over rygstykkerne.

Undskyld til både Maise og den hårdtslående fra Hvidovre. Så kan I selv slås om procentdelen af undskyldningen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...