Hop til indhold
Guest sensuel38Q

Frække hurtige møder i morgen i Ribe!!??

Recommended Posts

Guest sensuel38Q

Jeg er på vej syd over og vil holde et lille hvil i Ribe i morgen formiddag. Tænker det kunne være frækt at mødes med nogle fyre til et hurtigt knep på en rasteplads eller i en skov, hvis vejret er til det!

1000 kr og så står alle mine frække huller til din rådighed!

Er klar fra kl 10.30 til 11.30.

Skriv en besked på 51769078. Så skriver jeg tilbage med sted i morgen!

Kys kys

Charlotte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

kommer du aldrig til Midtjylland for den slags.

man kan f eks leje sig ind på det gamle impala

der er direkte indgang til de enkelte værelser og

man piger har gennem tiden været der på enkeltdagsbesøg..

men pøj pøj til alle der møder dig i det sønderjydske..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sensuel38Q

kommer du aldrig til Midtjylland for den slags.

man kan f eks leje sig ind på det gamle impala

der er direkte indgang til de enkelte værelser og

man piger har gennem tiden været der på enkeltdagsbesøg..

men pøj pøj til alle der møder dig i det sønderjydske..

Jo det gør jeg da ;)

Havde en dag i Viborg i sidste uge. Og kan nok finde tid snart igen :)

Hvor ligger impala?

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kan f eks leje sig ind på det gamle impala..

Hvordan kommer man i kontakt med udlejer?

Nu hvor hotellet er lukket, tænker jeg..

http://www.impala.dk/

Men der er mange andre muligheder, feks. Pejsegaarden Brædstrup, 400,- for et dobbeltværelse, og diskret indgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Hvordan kommer man i kontakt med udlejer?

Nu hvor hotellet er lukket, tænker jeg..

http://www.impala.dk/

Men der er mange andre muligheder, feks. Pejsegaarden Brædstrup, 400,- for et dobbeltværelse, og diskret indgang.

Og de tager sig ikke af at der kommer mandlige gæster i løbet af dagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og de tager sig ikke af at der kommer mandlige gæster i løbet af dagen?

Pejsegaarden? Jeg tror det ikke, der er mere end én indgang, man kan komme ind diskret uden at gå forbi receptionen.

Hvis det drejer sig om en 2-3-4 besøgende på en dag, kunne jeg ikke forestille mig det skulle give problemer.

Jeg har selv brugt det før, til helaftens pigebesøg. Det er ret godt, fordi der er bar, restaurant, bowling osv på stedet..

Men hvis det drejer sig om mange gæster, eller GB, er det nok ikke så velegnet. Der skal du nok lige forhøre dig, at det er ok med dem.

Men du kommer ret meget omkring i det jyske, kan jeg forstå. Så vil lige nævne Shell Motel/Cafeteria i Støvring, som en oplagt mulighed. Der er flere piger der bruger stedet fast, med udlejers accept. Det er også rimelig diskret og uden reception.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Pejsegaarden? Jeg tror det ikke, der er mere end én indgang, man kan komme ind diskret uden at gå forbi receptionen.

Hvis det drejer sig om en 2-3-4 besøgende på en dag, kunne jeg ikke forestille mig det skulle give problemer.

Jeg har selv brugt det før, til helaftens pigebesøg. Det er ret godt, fordi der er bar, restaurant, bowling osv på stedet..

Men hvis det drejer sig om mange gæster, eller GB, er det nok ikke så velegnet. Der skal du nok lige forhøre dig, at det er ok med dem.

Men du kommer ret meget omkring i det jyske, kan jeg forstå. Så vil lige nævne Shell Motel/Cafeteria i Støvring, som en oplagt mulighed. Der er flere piger der bruger stedet fast, med udlejers accept. Det er også rimelig diskret og uden reception.

Det lyder da super. Jeg vil gerne leje mig ind forskellige steder i landet. På den måde sprede klientelet lidt LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Viborg/Skive området ville være super især GB det trænger vi til her oppe nordpå

Det vil jeg have i tankerne ;)

Knus C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.

Motellet i Hadsten kunne være et godt bud på et sted, hvor man ikke forstyrres af personalet.

Intet personale på selve motellet - den nærliggende Shelltank gør det ud for reception.

Og priserne er sympatiske.

http://www.motelhadsten.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sensuel38Q

Motellet i Hadsten kunne være et godt bud på et sted, hvor man ikke forstyrres af personalet.

Intet personale på selve motellet - den nærliggende Shelltank gør det ud for reception.

Og priserne er sympatiske.

http://www.motelhadsten.dk

Super. Tak for Info ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KingFister skrev, den 13/9/2014 at 17:00:

Jeg har selv brugt det før, til helaftens pigebesøg. Det er ret godt, fordi der er bar, restaurant, bowling osv på stedet..

Men hvis det drejer sig om mange gæster, eller GB, er det nok ikke så velegnet. Der skal du nok lige forhøre dig, at det er ok med dem.

Der er mere end en indgang, den bedste er at bruge indgangen ved Dillen, som er indgang til spillehal, bowling og selve Dillen, som er Pejsegårdens bodega, der kommer så mange mennesker igen, bland andet dem der ikke kan finde receptionen, så der kan du rolig gå igennem og gå op til værelserne uden folk vil fatte mistanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...