Mydarling 146 Skrevet 11. September, 2014 Igår sad jeg endnu engang og talte med min veninde om det dejlige arbejde jeg har .. Hun, mine kollegaer og jeg selv ved hvor glad jeg er for at have dette arbejde . Hvor rart jeg syntes det er at kunne få noget fantastisk sex, blive nusset med og give omsorg, for ikke at sige at se smilet når ham jeg lige har haft en intim stund med går ud af døren Når men midt i den her samtale går det op for mig at jeg aldrig har fået takket jer, i kære mænd der kommer for at hygger med mig. Jeg håber at i har kunne mærke på mig hvor rart jeg har fundet det at være sammen med jer, om ikke andet her kommer det . Af hjertet tak 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 11. September, 2014 Kære MyDarling, For os, som ikke kender dig, vil det være dejligt at vide, hvem du er. Hvem og hvor er du? Måske var der også nogle, som kunne føle sig fristet. Venlig hilsen Brutus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mydarling 146 Skrevet 11. September, 2014 Hehe sorry . Kan ikke lige finde us af at redigere min oplysninger .. Men jeg er My og arbejder hos Buddingepigerne i København du skal være så hjertelig velkommen. Jeg er her hver torsdag mellem 16-22 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 11. September, 2014 Tak My! Du er da stærkt fristende: http://www.buddingepigerne.dk/my1 og ikke voldsomt langt uden for mine almindelige "jagtmarker". Jeg ringer måske lige pludselig! /Brutus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2014 Hehe sorry . Kan ikke lige finde us af at redigere min oplysninger .. Men jeg er My og arbejder hos Buddingepigerne i København du skal være så hjertelig velkommen. Jeg er her hver torsdag mellem 16-22 Det er os (især mig) der takker Du er sgu da pishamrende lækker og formerne sidder de helt rigtige steder! .... Uhmmmm :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 14. September, 2014 Det er skønt at læse sådan en melding fra en dejlig dansk pige. Det siger en del, at du har det overskud til at dele ud af positive tanker med en glad og rosende respons til dine gæster. Tak for det Jeg håber, alle dine gæster møder dig med samme indstilling og behandler dig med den respekt, du fortjener. I øvrigt rigtig rart at se en kvinde, som ser ægte ud. De få og velplacerede ekstra kilo gør dig meget sexet! Ha' en dejlig søndag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2014 I øvrigt rigtig rart at se en kvinde, som ser ægte ud. De få og velplacerede ekstra kilo gør dig meget sexet! Kan kun give dig 110% ret! ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mydarling 146 Skrevet 14. September, 2014 Hvor i søde jeg er også selv rigtig glad for formerne ☺️ Med hensyn til mine gæster er de bestemt søde, og opfører virkelig godt .. Ellers ville jeg jo heller ikke være så glad for dem som jeg er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mydarling 146 Skrevet 14. September, 2014 Hvorfor udloader den kun halvdelen af mit svar ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. September, 2014 Måske fordi du bruger smileys fra mobiltelefonen? -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 14. September, 2014 var jeg ikke i jylland, kunne du godt få et trut Dejligt at høre i ikke hader mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg