Hop til indhold

Hexesex

Featured Replies

Skrevet

Det var en af de her varme sommermorgener.

Dovent strakte jeg kroppen og mærkede en sund og naturlig brunst – trang til god sex – ikke nærvær ikke kærlighed blot god karakterfuld sex – med en erfaren kvinde – som bekendt er en erfaren kvinde værd at gæste –

Nettet blev rutinemæssigt skannet for muligheder, da jeg bor på Pestegnen – skulle det være ikke for langt væk – kroppen min krævede sex – et stigende krav –

Hvidovre blev valget, Cherie blev valgt til at være den kvinde der skulle imødekomme min trang til kvalitets sex – jeg lider af forestillinger om at der er kærlighed i købesex, der blot en god business mellem køber og sælger – fra tidligere gjorte erfaringer ved jeg at hexesex er kvalitetssex –

Under bruser barbering – deo og duftevand – rent tøj på og af sted til Hvidovre….

Hen til hexehulen – ringe på – komme ind opleve sig velkommen – af med sko og tøj og for en god ordensskyld et quick bad. (Så er det mange skriver, hvad der skete, bliver mellem mig og gudinden, men her får I den skinbarlige beskrivelse der er min oplevelse)

Jeg bestilte sex ad libitum, og vi lagde ud med en time – og option på mere in case!!!

Lege med bryster – dejligt – masserer baller og blive masseret på minialkoholiker – ”med tusind hænder”  indtil gummi behørigt blev monteret og dejlig bollemassage – til minialkoholikeren stod stiv og strunk som for 30 år + - den kvinde kan altså noget med mænds organer, den franske kontakt blev etableret – Gosch hvor hun kan det der – havde jeg haft en alm. Haveslange på  18 meter,  kunne hun få en golfbold igennem – alligevel mestrede hun at jeg ikke kom i løbet af 5 sekunder – men jeg kom i en fantastisk langstrakt ejakulation der var så effektfuldt at ”solen og månen” mødte ”regnvejr og skyerne” – da jeg efter den udladning blev mere nærværende og tænkte fandens nu kan jeg ikke mere – blev jeg klogere Hexen udøvede en massiv magi og snart stod jeg stik strunk og flot kampklar – på med kondom, og vi startede med en missionær, vores maveskind klaskede lystigt mod hinanden i et stigende tempo, da jeg fik lyst til at skifte til doggy – igen kunne jeg mærke at Cherie kan noget magisk med sit underliv – det var som om minalkoholikren blev masseret af 10.000 ivrige hænder – hver gang jeg stødte frem og trak tilbage, da jeg var på vej, skiftede jeg stilling igen – denne gang red Cherie på mig som en cowgirl til Rodeo – og lige inden  jeg ville skifte stilling igen lagde hun sig på ryggen – jeg skyndte mig at følge med over og igen ejakulerede jeg med voldsom power – Hele forløbet var der et sødt  smil og god øjenkontakt med mig hvor stillingen tillod at have øjenkontakten  - denne gang følte jeg at rygmarven blev ejakuleret med ud .

Da jeg ”landede” lå vi og chillede og småsnakkede – ganske hyggeligt og jeg benyttede badet igen –

Tøj på og farvel og på gensyn –

Afslappet og afspændt gik jeg ud til bilen – på mit aut. p. skive kunne jeg se at tiden var holdt meget fint med et sødt plus til min side –

Alt i alt en særdeles god oplevelse med hexesex i Hvidovre

Gentagelsesfaktor – Høj

link http://www.cherie.dk/

Skrevet

Halløjsa Alko,,eller lidt af en flyvetur du fik der,kan du sige noget om pigens alder?

Skrevet

hey mcclande 

aner det ikke kender ikke hendes alder, men damm hun er velholdt, alder er relativt jeg er en halv eller helgammel fyr på 63 - hexen siger hun er 107 - det passer nok

Alko 

Skrevet

klam - hvis jeg skal vurdere hendes alder gør jeg det på baggrund af hendes sexevner, med proportionalitet med alder og sexevner (kvalitet) så passer hexens oplysning om omkring 107 år.....hun yder sex langt bedre end en sød glædepige på 21 :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.