Louie De Palma 2317 Skrevet 11. September, 2014 Jeg skriver ikke anmeldelser længere af flere grunde...men den overordnede er nok at der er for mange medlemmer som jeg ikke nødvendigvis vil delagtig gøre i det jeg laver... jo jo hvis min anmeldelse var at jeg besøgte en smuk glædes pige til 1 times dansk og fransk, så ville jeg nok skrive en anmeldelse, for den aktivitet er harmløs. ( i mine øjne ) Så må jeg være aldeles harmløs i dine øjne. Og jeg har skrevet rigtig mange anmeldelser i tidens løb, uden at det efterfølgende har givet personfnidder. Skriver stort set altid om det første møde, men ikke nødvendigvis om de efterfølgende, for så ville folk nok falde ned af stolen af kedsomhed. Jeg kan faktisk slet ikke komme i tanker om et eksempel på personfnidder i den forbindelse, heller ikke når jeg har været kritisk. Jeg kan se at StudineBaben har fået klø herinde, og i sin tid BX sejltur med Nikita, der også fik en blandet modtagelse. Men er der ellers meget personfnidder i forbindelse med anmeldelser? Det synes jeg ikke. Det er mere i debattråde, som f.eks. i den om Jespers kedelige kone, at folk går tæt på hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. September, 2014 Så må jeg være aldeles harmløs i dine øjne. Og jeg har skrevet rigtig mange anmeldelser i tidens løb, uden at det efterfølgende har givet personfnidder. Skriver stort set altid om det første møde, men ikke nødvendigvis om de efterfølgende, for så ville folk nok falde ned af stolen af kedsomhed. Jeg kan faktisk slet ikke komme i tanker om et eksempel på personfnidder i den forbindelse, heller ikke når jeg har været kritisk. Jeg kan se at StudineBaben har fået klø herinde, og i sin tid BX sejltur med Nikita, der også fik en blandet modtagelse. Men er der ellers meget personfnidder i forbindelse med anmeldelser? Det synes jeg ikke. Det er mere i debattråde, som f.eks. i den om Jespers kedelige kone, at folk går tæt på hinanden. Om harmløst mente jeg ikke person fnidder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. September, 2014 (edited) Jeg læste en artikel om den globale finansindustri, hvor en administrerende Direktør direkte sagde, at hvis en chef i de allerøverste lag ikke var tilgængelig, eller svarede indenfor 24 timer når denne var på ferie, så havde han/hun ingen fremtid i virksomheden. Rejse, der er fair nok at topleder skal være til rådighed, der kan være vigtige beslutninger som skal tages eller problemer som skal håndteres, de får en god løn så de klager ikke. Man bør uddelegeret arbejdet så hjulene ikke går i stå fordi nogle nøglepersoner er på ferie eller sygmeldt. Jeg svarer også mail og tlf. under min ferie, jeg ser det ikke som noget problem at bruge lidt tid på det og det er også rart at følge med i hvad der foregår... jeg kan sagtens koble helt af og nyde ferien alligevel, jeg ser ikke mit arbejde som et nødvendig onde, det er også sjov og udfordrende Redigeret 11. September, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 11. September, 2014 Rejse, der er fair nok at topleder skal være til rådighed, der kan være vigtige beslutninger som skal tages eller problemer som skal håndteres, der får en god løn så de klager ikke. Det tænkte jeg også på. De absolutte topchefer i finansindustrien tjener så meget, at det er fuldstændigt udenfor enhver sund fornuft, og meget, meget mere end noget, almindelige mennesker overhovedet kan forestille sig. Vi snakker hundredevis af millioner om året, hvis ikke milliarder. John Paulson tjente f.eks. 4 milliarder dollar på Finanskrisen, dvs. over 20 milliarder kr. - eller en Storebæltsbro - på ét år. Og han er i dag god for små 78 milliarder kr. http://en.wikipedia.org/wiki/John_Paulson I den situation kan man godt tåle at blive ringet op i ferien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 12. September, 2014 Man kan jo købe en billig smartphone til under kr. 1000,- og jeg synes det er rart at man hurtigt lige kan gå ind og læse lidt i div. tråde, når man har en ledig stund eller der f.eks er reklamer i fjernsynet. Det er dog sjældent jeg bruger den til at kommentere i trådene med, da det tager for lang tid og det er svært at indsætte links. Noget jeg især nyder ved smartphonen er zoom-funktionen, når jeg skal nærstudere div. billeder i annoncer og så er GPS funktionen også uundværlig til at finde ud af, hvordan man finder hen til den udkårne - og hvor man kan parkere mv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 12. September, 2014 Har godt nok fået en smart Stressbamse af firmaet, men den ligger i tasken fra 17 til 07 - Gider ikke være på konstant - Nøjes med den gammeldags stressbamse, uden smartfunktioner - Hvem siger jeg skal være på 24/7 ? ? - Får kun løn for 37 timer om ugen, så det at jeg giver lidt ekstra før og efter, må være nok . . Og bruger selvfølgelig ikke Smart-bamsen til EG på jobbet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg