Hop til indhold
Jackal

To timer i himlen

Recommended Posts

Hey alle sammen jeg var så heldig i forgårs at besøge den gudesmukke Daniella  for anden gang. Hvad der sket under besøget vil jeg holde mellem mig og Daniella men jeg vil dog sige at wow det er et af de beste hvis ikke det beste besøge hos en glædespige jeg nogen siden har haft da hins service niveau er så højt. Jeg vil helt sikker komme igen på et tidspunkt og besøge hin.

 

MVH

Jackal

 

ps

Dette er min første anmeldelse så beklager hvis den er lidt kort

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jackal, det er da rigtig fint, at du har haft en rigtig god oplevelse... men hvad i alverden kan vi andre bruge det til, hvis din anmeldelse ikke indeholder nogen beskrivelser eller navne på steder osv.? Nu siger du selv, det er din første, så lidt undskyldt er du vel, men ud fra det du skriver ved vi kun 3 ting : Hendes navn, hun bor et sted i Jylland, og du kunne godt lide hende ! ;-)

Her er lige et venligt tip til hvad der bør stå i en anmeldelse :

Pigens navn og/eller lokation (så præcist som EG's regler nu tillader det.

Pigens omtrentlige dimensioner (alder, højde, vægt, kropsbygning etc.)

Lokalernes tilstand/udseende

Link til pigen/stedet, hvis et sådant findes

Med Venlig Hilsen

Z

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jackal, det er da rigtig fint, at du har haft en rigtig god oplevelse... men hvad i alverden kan vi andre bruge det til, hvis din anmeldelse ikke indeholder nogen beskrivelser eller navne på steder osv.? Nu siger du selv, det er din første, så lidt undskyldt er du vel, men ud fra det du skriver ved vi kun 3 ting : Hendes navn, hun bor et sted i Jylland, og du kunne godt lide hende ! :wink:

Her er lige et venligt tip til hvad der bør stå i en anmeldelse :

Pigens navn og/eller lokation (så præcist som EG's regler nu tillader det.

Pigens omtrentlige dimensioner (alder, højde, vægt, kropsbygning etc.)

Lokalernes tilstand/udseende

Link til pigen/stedet, hvis et sådant findes

Med Venlig Hilsen

Z

 

Sorry og ja jeg kan da godt set det nu så tilade mig og ratte det til

 

Hins navne er Daniella og det var i Randers.

 

hun er 21 år og ca 1.60 til 1.70 høj lille og spinkel med en fin B skål.

Lokationen er et fint hus uden for Randers hvor der er rent og pænt samt mulighed for bad både før og efter.

og et link til hins annonce er nemt http://www.eroguide.dk/forum/topic/25446-daniella-sidste-dag-i-raders-i-dag-onsdag-i-den-her-uge/

men ellers så kig her på EG's Annoncering for piger, klinikker og bureauer    da hun skiver der inde når hun er i Randers

 

Beklager fejlen og håber at denne lille rettelse hjælper den mangle fulde anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...