Hop til indhold
Jydekrebsen

Pattaya, datingsider

Recommended Posts

Jeg skal til Pattaya i 16 dage til januar (alt for længe til :-| ) (har været der 2 gange før)

 

Mit spørgsmål er, jeg har læst et par steder her på sitet, at i opretter en profil på en thai-datingside og på den måde kontakter/laver aftaler med piger inden afrejsen, er der nogen fordel ved det, frem for at finde en (pr. dag) på de utallige barer?

 

Og et spørgsmål mere, som måske hænger sammen med det første spørgsmål, de 2 gange jeg har været der, har jeg 'kun' været sammen med de skønne piger om natten, dvs. ikke noget med at hænge ud i en eller flere dage (er nok lidt nervøs for at forelske mig), men hvilke erfaringer har i evt. med det, altså det med at være sammen en dag eller flere, er det bare noget man bør prøve, eller er de mere ude på bare at malke en (altså for penge :-P )?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dateinasia.com, har jeg brugt. Det har givet nogle gode oplevelser i Thailand og også specifikt i Pattaya.

Del dette indlæg


Link til indlæg

DIA som Harran anbefaler er for hele Asien. De er rigtigt gode med Filiplinske piger har ikke brugt dem til Thai piger. Der har jeg brugt og kan anbefale https://www.thaifriendly.com/ Det er gratis ligesom DIA i øvrigt er.

 

Personligt har jeg mistet lysten til at bruge dating sites. Jeg har prøvet det og syntes det er langt sjovere at tage derned og score på barerne og andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

DIA som Harran anbefaler er for hele Asien. De er rigtigt gode med Filiplinske piger har ikke brugt dem til Thai piger. Der har jeg brugt og kan anbefale https://www.thaifriendly.com/ Det er gratis ligesom DIA i øvrigt er.

 

Personligt har jeg mistet lysten til at bruge dating sites. Jeg har prøvet det og syntes det er langt sjovere at tage derned og score på barerne og andre steder. 

 

Hehe, ja det er sgu sjovt at tage derned og "score" på barerne. Det er jo nemmere end at hive en liter mælk ud af køleren i Netto.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dateinasia.com, har jeg brugt. Det har givet nogle gode oplevelser i Thailand og også specifikt i Pattaya.

 

Gode oplevelser hvordan, god sex, sjove bytur, kulturelle oplevelse, eller .....?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode oplevelser hvordan, god sex, sjove bytur, kulturelle oplevelse, eller .....?

 

 

Det hele faktisk.

Jeg har både fået nogle gode sex-dates, hvor formålet kun var sex og nogle gode kulturelle oplevelser.

pas på at du er klar i spyttet hvad du søger, så du ikke stikker en kvinde noget i øjnene som du ikke kan holde.

 

Jeg prøvede en gang, hvor det var gået galt i kommunikationen, hvor hun troede at vi skulle være kæreste. (en let fælde at falde i).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, lyder til at jeg måske bare skal nøjes med at score dem på barerne, det er i hver fald lykkedes fint de andre gange :-P

 

Indtil nu kan jeg ikke se et eneste godt argument for at bruge dating, lyder som om der skal gøres en masse fodarbejde først  og at det kan være komplekst m.m., og hvad man så får ud af det kan jeg ikke rigtig gennemskue, jo sex og evt. oplevelser, men det kan man jo også få fra bar-pigerne (er jeg ret sikker på), altså oplevelser, hvis man bare betaler for det (ved ikke hvad det koster at være sammen med en pige et helt døgn f.eks., men det er nok til at betale sig fra)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, lyder til at jeg måske bare skal nøjes med at score dem på barerne, det er i hver fald lykkedes fint de andre gange :-P

 

Indtil nu kan jeg ikke se et eneste godt argument for at bruge dating, lyder som om der skal gøres en masse fodarbejde først  og at det kan være komplekst m.m., og hvad man så får ud af det kan jeg ikke rigtig gennemskue, jo sex og evt. oplevelser, men det kan man jo også få fra bar-pigerne (er jeg ret sikker på), altså oplevelser, hvis man bare betaler for det (ved ikke hvad det koster at være sammen med en pige et helt døgn f.eks., men det er nok til at betale sig fra)

 

Det er helt klart også min anbefaling.

Datingsider har nogle fordele. Men det kræver en masse fodarbejde - og gevinsten står ikke mål med investeringen.

 

I bar-miljøet etc. er det lettere hurtigere at lave en elegant retræte og skifte retning. Man er ikke nødvendigvis sikker på, hvad man får i første skud - men så findes der jo 2345 andre barer, man kan kaste sig over og på hver bar er der et minimum af piger, der ønsker t opfylde dine ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...