Hop til indhold
Sexfantasi

Odensedreams

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=odensedreams

Besøgte christin i dag - den første af pigerne i linket.

Hun er en fræk lille sag. Små bryster og lille god røv. Derudover er hun en flot ung pige.

Jeg fik happy hour tilbudet. 20 min til 500kr hvilket indebar blow med kondom og dansk. Hun har en dejlig stram lille fisse med store skamlæber, hvilket jeg synes er frækt.

Det var den anden pige i annoncen som lukkede op, men jeg havde bestemt mig for christin. Dog vil jeg vil tilføje at hun bestemt også så frækt ud - store bryster og sødt ansigt. Hun er pænere i virkeligheden end på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=odensedreams

Besøgte christin i dag - den første af pigerne i linket.

Hun er en fræk lille sag. Små bryster og lille god røv. Derudover er hun en flot ung pige.

Jeg fik happy hour tilbudet. 20 min til 500kr hvilket indebar blow med kondom og dansk. Hun har en dejlig stram lille fisse med store skamlæber, hvilket jeg synes er frækt.

Det var den anden pige i annoncen som lukkede op, men jeg havde bestemt mig for christin. Dog vil jeg vil tilføje at hun bestemt også så frækt ud - store bryster og sødt ansigt. Hun er pænere i virkeligheden end på billederne.

Lyder dejligt Sexfantasi. Ved du eller andre hvad en halv time og en time koster? Og om det er samme priser i Kolding og Vejle afdelingerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nogen der ved om de er lukket eller begyndt at reklamere andetsteds end i Ekstrabladet? Kan hverken se annonce for Odense, Kolding, Vejle eller Aggersund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har overvejet at besøge dem længe, da jeg er på Fyn ind imellem. 

 

Hvordan ligger stedet, er det diskret eller? Jeg er altid MEGA nervøs når jeg skal besøge et nyt sted :-) 

 

Og tak for anmeldelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været der flere gange ved forskellige piger. Fælles for dem alle, i hvert fald efter min mening, er at billederne slet ikke yder dem retfærdighed. Det er virkelig flotte piger.

Har været hos Cassandra som er en høj slank pige på 28, hun er utrolig sød og giver en god behandling. Hun er klart nr, 1 af dem jeg har besøgt efter min mening.

Christin som er beskrevet højere oppe i tråden. Også virkelig smuk, men for tynd efter min mening og kunne ikke tage min pik ordentligt da hun er ret lille og stram. Og ja, hun har nok jordens lækreste store skamlæber.

En lidt mørkere buttet pige med flotte store bryster. Husker ikke hvad hun hedder men også rigtig flot pige med en super betjening. Så var der også en fjerde pige mener hun var 25 og svarer meget til beskrivelsen af Christin men en smule mere sul på kroppen. Også en fin betjening men ikke helt på højde med Cassandra.

Tager I ind til en af dem, vær sød og behandle dem pænt, det har de klart fortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke diskret, men hvis du ikke er her fra byen kan det vel være ligemeget? Ellers vent til det bliver mørkt.

 

Det er selvfølgelig rigtigt, jeg er bare lidt en tøs når det kommer til et nyt sted, kan tydeligt huske første gang jeg besøgte en GP, der var jeg så nervøs jeg slet ikke kunne noget alligevel, det var den dyreste omgang ingenting jeg har prøvet  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lukket, låst og slukket da jeg gik forbi i dag kl 18

Stedet er  lukket hvilket også gælder i Kolding og Vejle.

 

Ejeren sad i dag på anklagebænken i Retten Kolding, sigtet for rufferi og menneske handel, hendes mand er efterlyst.

 

Læs mere på www.vafo.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd for pigerne hvis de har arbejdet på så dårlige vilkår.

 

Synd for os andre at de er væk, for de var supersøde og virkede ikke til at ha noget imod deres arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Mærkelig der skulle gå så mange år. Den Tyske Mand var jo indblandet i noget Knivstikkeri i Odense, hvor der i Medierne stod den "formodede ejer" Du må ikke eje et Bordel ;-) 

 

Ifølge Cassandra var han nu ikke til at Spøge med. Der var ligeledes forskel på om Ejerne var der eller ej. Nogengange måtte Dansk /Fransk på ingen måde overskride 20-22 min andre gange havde de nærmest hele dagen til det. Men ligefrem handlet etc…. ahh der er nu smurt tykt på!!!! De var der nu af fri vilje og superglade for den enorme indtjening de havde i DK. 

 

Søde Piger var det også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...