Hop til indhold

Så fandt jeg dato og sted for GB ;)

Featured Replies

Skrevet

Den pæne og artige pige har nu måttet vige pladsen for den frække tøs! Så nu skal det være. Fantasien skal realiseres. Så nu kommer min debut med GB endelig. Det bliver den 4. Oktober kl 10-14 i private rammer i Vejle.

Der vil være mulighed for at deltage i alle 4 timer eller i 2 timer for en lavere pris. Der er drikkevarer og snacks. Og jeg opfordre til at blive længst muligt og hyggesnakke med de andre mænd - se på at nogen ordner mig, for så at blive klar til en tur mere :) Jeg skal jo helst ikke gå skuffet hjem, fordi jeg ikke fik nok :)

Om mig:

Jeg er en moden Q på 38 år. Høj (177 cm), flot, naturlig og frodig (85 kg) kvinde med store byster (85-F) og stor røv. Jeg skal nok få lavet bedre billeder snart, så du kan danne dig ét billede af, om jeg er en pige du kunne have lyst at lege med ;) Billederne lægger jeg her i annoncen og nye billeder kommer i svarfeltet under. Jeg sender IKKE billeder. De kan KUN ses her.

Mit seksuelle univers er bredt og meget udforsket. Jeg er til sex i alle huller - og drømmer om at prøve en sandwich. Fantasien om mange pikke, der alle hungre efter at kneppe mig, er noget som tænder mig vildt! Jeg kan li at blive kneppet dybt og hårdt! At en ny mand straks springer til, når den foregående er færdig!

Jeg er moden og ved hvad jeg kan lide. Jeg giver mig hen og følger rytmen. Jeg kan forstå at nyde.

Reglerne for jer er følgende:

Sex er med gummi - oral uden.

Brug glidecreme, hvis ikke jeg er våd nok - her tænker jeg primært anal (de s..... Kondomer gør bare at det ikke glider godt!)

Jeg tager IKKE pikken til roden. Så respekter at jeg trækker hovedet tilbage, hvis den kommer for dybt.

Sperm tager jeg ud over kroppen og i munden - dog sluger jeg ikke altid!

Kun danske mænd.

Alder fra 21 år og opefter.

Nej betyder NEJ - Stop betyder STOP - overholdes det ikke bliver man bortvist.

Lyder det som noget for dig - så skriv en besked til mig på 51769078 med dit navn og alder. Jeg svare måske ikke tilbage med det samme. Men alle bliver noteret og bliver kontaktet så snart jeg har tid.

Adressen hvor arrangementet bliver afholdt får i på SMS kl 9 på selve dagen.

Prisen for at deltage under hele arrangementet er 1800 kr og for deltagelse i 2 timer er prisen 1000 kr.

Mange forventningsfulde hilsner fra Charlotte

Skrevet

Desværre en lørdag en skam

Jeg kan kun hverdage . Go fest

Skrevet

Desværre en lørdag en skam

Jeg kan kun hverdage . Go fest

Øv øv. Måske vi ændre det til en hverdag, hvis det viser sig, at det er der de fleste kan. Følg med her. Opdateringer om evt ændringer skriver jeg i denne tråd :)

Skrevet

Jeg står også af her.

Jeg syntes jeg kan fornemme negative viberation og advarelser fra damen. Men held og lykke med dit GangBang :-P

Skrevet

synes det lyder spændene og fint det er en lørdag , regner med at deltage

Skrevet

Nej, asspassion, hun gør ordenligt opmærksom på hvad der ikke er godt for hende - den slags er til alles bedste. Kommunikation er vejen frem

Skrevet

Jeg står også af her.

Jeg syntes jeg kan fornemme negative viberation og advarelser fra damen. Men held og lykke med dit GangBang :-P

Hejsa ;) jeg vil gerne høre hvad du mener giver negativ vibration? Jeg mener bestemt ikke noget negativt med det jeg skriver. Jeg synes bare det er vigtigt at give klar besked om de regler der gælder for mig. Så dagen bliver en skøn oplevelse for alle. Og så mænd kan vælge fra, hvis de ikke har lyst til at leve op til mine ønsker for dagen.

Og tak for din kommentar. Det er virkelig godt med konstruktiv kritik, når nu jeg er uerfaren på området ;)

Mange knus

C

Skrevet

Hejsa ;) jeg vil gerne høre hvad du mener giver negativ vibration? Jeg mener bestemt ikke noget negativt med det jeg skriver. Jeg synes bare det er vigtigt at give klar besked om de regler der gælder for mig. Så dagen bliver en skøn oplevelse for alle. Og så mænd kan vælge fra, hvis de ikke har lyst til at leve op til mine ønsker for dagen.

Og tak for din kommentar. Det er virkelig godt med konstruktiv kritik, når nu jeg er uerfaren på området ;)

Mange knus

C

For mig er det naturligt at behandle en købe pige med resspekt. Jeg skal ikke kunne sige om du har mødt, - eller kommer til at møde mænd som ikke kender til god opførelsel.

Men jeg når jeg læser din tekst, er der advarelsels lamper som lyser. For det første tror jeg ikke der er nogen som printer din tekst ud og står med i hånden når de skal være sammen med dig. Så bemærkninger som:

Brug glidecreme, hvis ikke jeg er våd nok - her tænker jeg primært anal (de s..... Kondomer gør bare at det ikke glider godt!)

Jeg tager IKKE pikken til roden. Så respekter at jeg trækker hovedet tilbage, hvis den kommer for dybt.

Og her den væreste:

Nej betyder NEJ - Stop betyder STOP - overholdes det ikke bliver man bortvist.

Jeg har ikke været til et GangBang, men hvis pigen begyndte at råbe STOP og smide folk ud, ville jeg nok gå frivilligt da stemning var ødelagt, - hvis det kom der til.

Jeg ville nok bruge min medarrangør til at gøre opmærksom på dine "grænser" - da det i mine øre, virker meget mere gentleman og professionelt. :-)

Skrevet

Jeg synes nu det er ok, at gøre opmærksom på sine grænser allerede i annoncen, hellere det, end at stå på stedet, og få at vide af en medarrangør, at der er regler, som gør at man måske ikke var kommet, hvis man havde vidst det i forvejen.

Jeg kan iøvrigt heller ikke få øje på nogle "regler" som det ikke er helt rimeligt at overholde

Samtidig gør klare udmeldinger fra starten af, at hun slipper for at besvare sms'er f.eks. som disse:

Tar du den til roden?

må du mundkneppes dybt?

sluger du?

de kommer hver gang - og det er en del lettere at skrive det i en annonce, end at besvare 10-20 sms'er

Skrevet

Samtidig gør klare udmeldinger fra starten af, at hun slipper for at besvare sms'er f.eks. som disse:

Tar du den til roden?

må du mundkneppes dybt?

sluger du?

de kommer hver gang - og det er en del lettere at skrive det i en annonce, end at besvare 10-20 sms'er

Skrevet

synes det lyder spændene og fint det er en lørdag , regner med at deltage

Lyder super. ;) vil du sende mig en SMS med navn, så jeg kan føje dig til listen?

Skrevet

Hej igen allesammen.

Tiden den snegler sig godt nok afsted! Jeg synes der er vildt lang tid til den 4.!!!!! Nogen her der har det på samme måde?

Jeg vil gerne have lavet nogle bedre billeder - så i kan se hvad i kan glæde jer til! Det tager bare sin tid - for det er ikke let at gøre selv SMF. Jeg vil såmænd også gerne se nogle billeder af hvad jeg kan glæde mig til! Kan dog ikke modtage MMS. Men min mail er åben for frække indslag! Den er [email protected]

Mange kys og frække tanker

Skrevet

Lige en reminder. Tilmelding skal være over SMS. Så er jeg kan være sikker på at jeg får skrevet til alle :)

Skrevet

Nye billeder - og i morgen kommer der flere ;)

Skrevet

Af personlige årsager aflyses dette - ligesom jeg stopper som glædespige.

Knus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.