Hop til indhold
Singelswingerfyr

I er gået glip af en fræk sød pige

Recommended Posts

Ja det er alle jer som ikke besøgte denne pige i Herning ...

https://annoncelight.dk/annonce/152265/24-aar-lysebrun-pige-i-herning-20512609

Hun fortalte mange ikke troede det var hende på billedet, men det er det, hun er helt ægte..så i er gået glip af en fræk oplevelse...

Det var en super oplevelse, hun er meget smilende og indlevende.. Super Blow og lækker at kneppe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej singleswingerfyr der er jo kun et billede så hvorfor skulle man ikke tro det er hende ??.... jo ikke meget at se på det  :shock:  :ugeek: men fint at du fik et godt knald.. :-P

 

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Sad faktisk og kiggede her til aften, men savnede et bagfra. At hun ligefrem promovere strip lyder dog som en spændende start. Så er det måske lidt mere helhjertet end normalt.

 

Hvad vil du vurdere alderen til?

Redigeret af thomasonly64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes priser er lidt utiltalende. Men hvis i besøger hende, bør i tage en madpakke med til pigen. Hun ser mig noget mager ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Singelswingerfyr det ser ud til du har været heldig......

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Både StorFyr og Gaffer er da ellers meget positive. Så indtil videre 3 positive og 1 negativ. Det er da ret gode odds.

 

Jeg er dog stadig nysgerrig ift. alderen. Hun har flere annoncer og alderen svinger mellem 19 og 25.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

som midtj skriver så er priserne da alt for høje for en mørk kvinde i herning  :cool: fik da selv lige EWA fra finkenstrasse til 375kr. altså 50€ det er da til at forstå :mrgreen:

 

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, der er nu heller ikke noget der får mig til at tror det ikke er samme pige. Komma og punktum fejl er de samme. Mål og alder er lidt forskellige.

Jeg har nu besøgt en anden ung mulat pige, med en veninde, for en del tid siden på samme sted...hun var meget bedre til at guffe gren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...