Hop til indhold

Roskilde Præstemarksvej

Featured Replies

Skrevet

Goddag der ude,

Har glemt en tilbage melding på Roskilde Præstemarksvej som jeg besøgt for 14 dage siden hvor en omgang massage og et "hj" skulle bliver godt efter en dag på arbejdet, det er et sted jeg har besøgt rigtig meget men jeg også må sige bliver det sidste.

Massagen var ok, tilpas hård men da vi kom til det hellige ønsker jeg ikke at få at vide "hvor er du færdig" til trods der var rigeligt med tid, man måtte ikke røre og blusen blev kun løftet ganske lidt.

Trist udvikling, det var før i tiden et godt sted her i Roskilde.

Happy massage til jer alle.

Skrevet

Kedeligt men så er det godt der er andre steder ... 

Skrevet

Der har været en del polemik vedrørende selvsamme adresse.

Jeg tror, det var på Gimel, men jeg er ikke sikker. I hvert fald har der været et sådant røre, at jeg helt ville undlade at besøge stedet.

Redigeret af Borende X

• 1 month later...
Skrevet

Har ved mine to sidste besøg der, haft fornøjelsen af lillesøsteren, og jeg må sige at jeg er gået der fra igen, med en dejlig følelse i kroppen efter en skøn omgang massage og et super HJ. Hun er ikke helt så berøringsvenlig som Namthip selv. Men er man kommet hos hende fast nogle gange så bliver hun mere medgørlig ;-) men man kan os godt mærke på dem at de ikke er helt unge mere.. Måske et yngre hunkøn der ville være en god ide :-)

Skrevet

Der har været en del polemik vedrørende selvsamme adresse.

Jeg tror, det var på Gimel, men jeg er ikke sikker. I hvert fald har der været et sådant røre, at jeg helt ville undlade at besøge stedet.

X-et har ret.

Jeg kan sagtens huske den polimik der var om stedet, og det var netop på Gimel, og på et tidspunkt prøvede de med alt djævlens, vold og magt at mane i jorden, at det var muligt at tilkøbe ekstra ydelser, og dem der hævdede andet talte usandt.

Og det var på trods af adskillige anmeldelser der ikke efterlod nogen tvivl for læseren :grin:, men fælles for de fleste anmeldelser skulle det vist være en udmærket massage :smile:  

Selv har jeg været der én gang, men gik igen da lugten af karry og mados var det første der slog mig i ansigtet da der blev åbnet :evil:

Som Malerguru skriver, sker det ofte at jo flere besøg, jo mere "får man lov til", det gælder vist de fleste steder,som jeg har erfaret det :-P

Redigeret af dråben

Skrevet

og igen igen, sympati til klienten/gæsten,

det samme som en god ven som kommer forbi, er måske på fornavn med pigen 

GFE, jo flere gange man kommer det samme sted, jo mere får man lov til

maybe !!!

Skrevet

og igen igen, sympati til klienten/gæsten,

det samme som en god ven som kommer forbi, er måske på fornavn med pigen 

GFE, jo flere gange man kommer det samme sted, jo mere får man lov til

maybe !!!

Jeg var der sidste fredag. Fik en times massage af Bee.

Det startede godt på ryggen, nede omkring baller osv blev det rigtigt dejligt pirrende.

Den bedste massage jeg har fået længe. Ingen optræk til andet end HJ, også helt ok.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.