Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fandt tid til et smut forbi Mandarin Massage, på Herlev Bygade, i den forgangne uge.

http://www.mandarinmassage.dk

Stedet ligger bag ved en cykelhandler - gode parkeringsforhold og forholdvis diskret.

Vel ankommet til stedet buzzer jeg på, og bliver lukket ind i opgangen, hvorefter jeg finder vej til 1.sal og ud på en svalegang, hvor døren til klinikken er åbnet på klem.

En ganske smuk og MEGET lille kvinde åbner døren og byder mig velkommen. Hun fortæller mig at hun hedder Candy og jeg skyde hende til at være i starten af 30'erne, max.150 cm., super kønt ansigt og en anelse til den buttede side. Ikke noget der i min optik betyder noget når man ser ud som hun gør.

Lokalerne ser ud til at have 3 massagerum og jeg bliver, ikke overraskende, vist ind på en af dem.

Så langt, så godt ....

I rummet, som er ganske småt og udstyret med en ultratynd "harmonika dør", står en bred briks uden hul til ansigtet. Candy beder mig om at sætte mig ned, og straks får jeg læst hele programmet op, som byder på alt hvad du kunne tænke dig af massagetyper og tilbehør :)

Jeg havde ikke den store tegnedreng med, så jeg bestilte en halv times oliemassage, med nøgen pige og HJ til dessert. (kr.700)

Candy smutter ud mens jeg dirrende, af en kombination af forventning og liderlighed, får kringlet tøjet af og lagt mig tilrette. Candy kommer ind efter et par minutter og vupti, så sidder hun nøgen ved siden af mig.

Super dejlig bryster (god B'er med tyngde) ... massagen bliver noget la la. Ikke rigtig massage, men heller ikke særlig erotisk, men snarere lidt mekanisk med lette strøg på ryggen og lidt forsigtigt nus på benene - ikke noget der virkede på mig. Men tanken om desserten var nok til at min kammerat var ganske vågen :)

Efter max. 5 minutters "massage" fik jeg besked på at vende mig om, og så fik kalorius ellers et skønt og varieret HJ, alt imens jeg fik lov til at pille lidt foroven og lidt forneden, hvilket resulterede i en ordentlig ladning efter 10 min. leg.

Pigen er super sød og serviceminded, men hun lader dig ikke glemme at hun gør det for pengenes skyld. Fik flere gange at vide at jeg skulle tage flere penge med næste gang, så vi kunne lave noget mere sammen :)

Der var også en anden kvinde på stedet, som jeg ikke fik set (havde en anden kunde)

Stedet 6/10

Rent og fint. Rene håndklæder. Badet er noget skod, hvor du nærmest står oven på toilettet.

Lidt trafik ved indgangen i dagtimerne, så vil anbefale aften/eftermiddagsbesøg.

Pigen 8/10

Sød og MEGET lille, men samtidig lettere erotisk buttet. Flotte relativ store bryster.

Semi-shaved. Lidt ru på toppen :)

Taler halvt dansk/engelsk.

Massagen 3/10

Tror extra services er det primære fokusområde.

Pris 9/10

Standard. Helt OK

Gentagelsesfare er 100% - hun skal da have en lille rusketur af Maestro :)

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest drilletungen

Så var det min tur til at besøge Mandarin.

Jeg blev lukket ind af en lille (155 centimeter), meget køn thaikvinde med en af den slags ansigter, man kan forelske sig i.
Vi aftalte hurtigt en times tantramassage for 500 kroner, og kvinden, som hed Joy, spurgte, om jeg kunne tænke mig mere. Jeg smilede og sagde, at det måtte vi se hen ad vejen.
Jeg kom af tøjet og Joy vendte tilbage og begyndte massagen. Hun var ikke super øvet i selve massagedelen, men tilpas hårdhændet afbrudt af de mest pirrende strøg op og ned af ben, balder og mellemkød, så jeg til sidst tog mig selv i at ligge og småstønne af velvære.
Da hun bad mig om at vende mig om på ryggen havde jeg allerede besluttet, at jeg ønskede mere. Vi aftalte, at hun ville smide tøjet, så jeg kunne få lov at smage hende for 500 kroner mere, og det skulle vise sig at være en god investering.
Jeg hjalp hende af tøjet og måtte beundre hendes faste thaibrune bagdel og smukke bryster (en B skål tror jeg), hvor de brune brystvorter allerede strittede. Jeg fik bukseret hende ned på sengen og så gik jeg i gang med at nyde denne skønne kvinde. Hendes bryster blev nusset og slikket, mens hun kurrede, og snart dykkede jeg ned mellem hendes ben til hendes lille, velskabte fisse, med en lille trekant af mørkt hår på skambenet.
Jeg elsker at slikke en kvinde, og Joy var ingen undtagelse. Jeg gav mig god tid til at lire hende op med tungen og resultatet udeblev ikke. Hun blev hurtigt meget våd og med den smag og konsistens, så man ved, at det er ægte, mens hun stønnede mere og mere og krammede sine bryster. Og da jeg sugede hendes nu stenhårde klitoris ind mellem læberne, kom hun med en lille skrig. Et par fingre fandt op i hendes stramme fisse - og hun har endda født et barn fortalte hun - og efter fem minutters yderligere slikken kom hun igen.
Nu skete der så det forunderlige, at hun tog fat i mig, begyndte at kysse mig og sagde, at hun ville have mig op i sig selv om det ikke var en del af aftalen. Joy fandt hurtigt et kondom frem, men min pik var ikke rigtig stiv, fordi jeg havde været så opslugt at slikkeriet. Det var der dog råd for. Joy lænede sig tilbage og begyndte at massere sin fisse, mens hun kiggede på mig med slørede øjne, og vupti, så kom der liv dernede.
På med kondomet og op i Joy, hvorefter hun slog benene omkring mig. De næste 7-10 minutter var nærmest en kæresteoplevelse, hvor jeg lå oven på hende og vi tungekyssede, mens jeg kiggede hende i øjnene. Til sidst måtte jeg overgive mig, og mens hun spændte kroppen og benene om mig, kom jeg med et brøl i kondomet.
Bagefter småpjattede vi, mens jeg klædte mig på og præcis 70 minutter efter, jeg var trådt ind i dette paradis, stod jeg igen på gaden med et meget tilfreds og glad smil om munden. Jeg kommer helt sikkert igen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...