Hop til indhold

Lækker Thai i lækkert dress

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Har lige været en tur i København, og skulle lige prøve en thai ovre fra hovedstaden.

det var en fantastisk behandling jeg fik, og det bedste af det hele var jo at selve Thai pigen var en slank og lækker pige omkring de 28 - 30 år, hun var ulastelig flot og sexet klædt på.

så det var en helt fornøjelse at få massage af en så flot Thai, og i lækkert dress.

Det savner jeg altså i Randers, hvorfor findes de ikke her i vores egen by, jeg syntes ikke de klæder sig særlig pænt eller er smart i tøjet.

Så mener at de Randers klinikker der er her skal til at mane sig op, hvis de gerne vil have mere besøg af os frække kunder.

Er der nogen der ved om der er steder i randers hvor de gør lidt mere ud af sig selv.

Skrevet

Hvad hedder stedet? har du evt. et link? Pris? Hvilke ydelser fik du?

-Maestro

Skrevet

Hej Monty

Du har helt ret, jeg er også træt af thaipiger i cowboybukser og langærmet trøje som dækker hele overkroppen.

Kære thaimassøser, smid nu de lange bukser og træk i en kort kjole istedet. Mon ikke det vi fremme omsætningen. Har da prøvet et par steder i Vejle hvor pigen inden massagen skiftede til en fin lille nedringet kjole.

Skrevet
  • Author

Hej

det var i Rødover på Nyholms alle, jeg kan ikke huske nummeret.

Men et dejligt sted og flotte Thaipiger, der var en 3 - 4 piger du kunne vælge mellem, og de var alle lækre at se på og i deres påklædning, det mener jeg at det øger interessen for stedet at de er dejlige klædt på.

nogle gange så syntes jeg at de er forfærdeligt klædt på her i Randers og det får i hvert fald ikke min Lillemand op på mærkerne.

Nej vil de have besøg må de altså til at klæde sig lidt mere anstændig, og frække i deres påklædning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.