Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde haft kig på hende igennem et stykke tid, da jeg syntes hun virkede noget interessant i forhold til de piger, der ellers optræder i Lovsang. Jeg havde egentlig satset på en anden pige i området, men hun var vist draget videre og jeg havde sat mig op til lidt lir, så jeg tænkte at nu skulle det være - om ikke andet er jeg før kørt fra stedet og ville gøre det igen, hvis ikke ......

 

http://side6.dk/resultatside/?q=2439

 

Lana er nok lidt ældre end beskrivelsen og billederne antyder, så jeg startede med at spørge om hun ikke havde en lidt lavere pris end de kr. 1000,- hun ifølge menuen forlangte for ½ time. Hun spurgte så til hvormeget jeg havde og jeg sagde kr. 800,- og den var hun til min overraskelse med på og nu fangede bordet jo :wink: . Jeg stak hende så en tusse og fik kr. 200,- tilbage, hvorpå hun lige skulle et smut i bad.

 

Heldigvis havde de fået etableret noget bedre belysning end sidst, men Lana var som mange udenlandske glædespiger desværre af en eller anden grund ikke så meget for at starte med stående at kæle lidt - annoncen lover ellers GF6/ægte kæreste sex, men vi fandt da ud af at have en dejlig hyggestund sammen, hvor jeg bl.a. også slikkede hende siddende på gulvet og med hende liggende på sengekanten - og hun indimellem slikkede mig med kondom på. Kys på munden var der dog ikke noget af, selvom det står i annoncen og hun holdt også ligesom lidt afstand og gav sig heller ikke rigtig hen  :sad:

 

Desværre kunne hun ikke ride mig, da jeg var for stor og hun ømmede sig noget, da jeg forsigtigt prøvede at trænge mere end bare halvvejs ind i missionæren - ikke noget med lynhurtigt at jage den i bund, som kunden i denne tråd:

 

 

og hun sagde at fordi hun endnu ikke havde født var hun too small - så det måtte jeg opgive - selv på siden kom jeg ikke meget længere ind, før Lana fortrak ansigtet og tilbød istedet at slikke mig  :P

 

Så jeg satte mig op mellem hendes dejlig store naturlige bryster og klemte babs og nutte godt omkring mine spændte nosser, mens jeg kneppede hende i munden. Tog selv hånd om det et stykke tid og sluttede af med at komme og komme igen i en lang orgasme i hendes smukke mund.

 

Jeg havde hidtil kun talt med hende på engelsk, da jeg havde indtryk af hun nok kom fra øst-uro-rusland et sted, men hun havde boet 10 år i Tyskland - og så slog vi jo over i Tysk med det samme  :D  og vi fik en længere rigtig hyggelig pillowtalk, hvorunder hun fortalte at hun oprindeligt kom fra nærheden af Omsk i Sibirien:

 

https://maps.google.dk/maps?psj=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.74649129,d.bGQ,pv.xjs.s.da.1kweSm1iqN0.O&biw=1366&bih=635&um=1&ie=UTF-8&fb=1&gl=dk&sll=54.983333,73.366667&sspn=4.8548202,11.2805233&q=Omsk,+Omsk+Oblast,+Russia&sa=X&ei=OBcOVNyeOaXMygOjsoLYDg&ved=0CMUBEPIBMBA

 

Hun taler flere sprog: tysk, engelsk, russisk, italiensk mm. og jeg mente at hun burde gøre opmærksom på det i sine annoncer, da jeg bl.a. gerne ville have vidst det på forhånd, så vi fra starten kunne have kommunikeret bedre sammen - og hun kunne evt. også tiltrække nogle russiske fremmedarbejdere - men dem gad hun godt nok ikke, da russiske mænd er alt for macho og kommanderende, laver ikke noget i hjemmet eller går på indkøb, så hun var glad for at være gift med en tysker, som gerne både støvsugede og serverede kaffe for hende  :wink:

 

Lana er i Lovsang en uge ad gangen og da jeg syntes at jeg trods alt havde fået god tid, god service og ikke mindst en lang pillowtalk, stak jeg hende de kr. 200,- jeg tidligere havde fået i afslag i drikkepenge og fik en dejlig krammer til gengæld.

 

Da jeg kørte derfra, tog jeg lige turen hele vejen rundt om huset - skulle lige se om der var sket nogle forbedringer - det var knapt så mudret som tidligere, men jeg var da lige igennem et par store vandhuller, så bilen rokkede noget fra side til side - Det så ellers ud til Tanja:

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

havde gang i forretningen ved bagdøren, men hun burde nu også tænke på kundernes adgangsforhold - få fyldt stabilgrus i hullerne og strøet lidt knust granit eller perlegrus ovenpå.  :roll:

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver i hendes annonce, at hun garantere ægte kæreste sex samt kys og kram.

Så er det da lidt øv..... Men du fik da heldigvis stadig en god oplevelse.

Men så er det bedre at skrive ægte kæreste sex ved rette kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en pisse god og velskrevet anmeldelse, med en fed detalje om hvordan Jernsvinet på jysk maner først bliver en sparegris, for derefter at flot at give hende de tiltuskede 200 kr tilbage. Det var også en humoristisk detalje, at du lige måtte rundt om huset for at se om nu også Tanje havde fået gjort noget ved pløren i indkørslen. Og da du jo ikke kunne komme ind, for at kontrollere og påtale hendes vvs installationer, benyttede du lige muligheden for at give hende en detaljeret instruktion om hvordan hun kan få en mere gæstevenlig tilkørsel.

 

Da du mundkneppede hende. Var de da uden gummi?

 

Hvis du ser bort fra det mellemfolkelige og kulturalle i at kneppe en Sibirisk pige. Tror du så ikke, at Tanja kunne give dig en bedre blow?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en pisse god og velskrevet anmeldelse, med en fed detalje om hvordan Jernsvinet på jysk maner først bliver en sparegris, for derefter at flot at give hende de tiltuskede 200 kr tilbage. Det var også en humoristisk detalje, at du lige måtte rundt om huset for at se om nu også Tanje havde fået gjort noget ved pløren i indkørslen. Og da du jo ikke kunne komme ind, for at kontrollere og påtale hendes vvs installationer, benyttede du lige muligheden for at give hende en detaljeret instruktion om hvordan hun kan få en mere gæstevenlig tilkørsel.

 

Da du mundkneppede hende. Var de da uden gummi?

 

Hvis du ser bort fra det mellemfolkelige og kulturalle i at kneppe en Sibirisk pige. Tror du så ikke, at Tanja kunne give dig en bedre blow?

 

Huset er rimelig nybygget og ihvertfald på badeværelset ved fordøren er der termostatbruser - jeg kunne bare ikke rigtig finde ud af, om man justerede op eller ned for temperaturen, da der mangler lidt belysning i brusecabinen, så jernet var ved at blive skoldet.

 

Lana går ind for sikker sex, så oral var også med gummi.

 

Det er muligt Tanja kan give et bedre blow, men den fornøjelse vil jeg med glæde overlade til dig  :wink:

 

Fif - kør venstre omkring huset og helt ind til bagdøren, så risikerer du mindst at få våde og beskidte sko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nå, nu når vi er ved de tekniske installationer i huset og parkerings forholdene. Ved du om thermostatbruseren var med stop - du ved en lille rød knap, der indikere at temperaturen er 37 grader. Angående parkering skriver du, at man kan køre rundt om huset, men kan man også parkere i skjul omme bagved.

 

Det er faktisk for dårligt, at en pige af Lana's beskaffenhed ikke kan give et ordenligt blow job uden kudong med hele svineriet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er faktisk for dårligt, at en pige af Lana's beskaffenhed ikke kan give et ordenligt blow job uden kudong med hele svineriet.

 

Det er vel pigens egen beslutning om hun vil tilbyde en service, ligesom det er din beslutning om du vil gøre brug af hendes tilbud  ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, nu når vi er ved de tekniske installationer i huset og parkerings forholdene. Ved du om thermostatbruseren var med stop - du ved en lille rød knap, der indikere at temperaturen er 37 grader. Angående parkering skriver du, at man kan køre rundt om huset, men kan man også parkere i skjul omme bagved.

 

Det er faktisk for dårligt, at en pige af Lana's beskaffenhed ikke kan give et ordenligt blow job uden kudong med hele svineriet.

 

Der er virkelig gode muligheder for at parkere diskret bagved - et af de bedste steder jeg kender, bortset fra vandhullerne, så jeg parkerer hellere foran, hvor der er perlegrus og man kan gå tørskoet lige hen til fordøren. Desuden er vejen ikke ret trafikeret  :)

 

Nu studerede jeg ikke menukortet særlig grundigt, så jeg bemærkede ikke om man evt. kunne få fransk naturel - men ellers er det jo 100% op til pigerne hvad de vil tilbyde og vil jeg gerne have fransk med slug, ved jeg udmærket hvor jeg kan få det  :wink:

 

PS Lana er virkelig sød, man skal bare lære hende lidt at kende, før hun åbner lidt mere op - og kan man lidt tysk er det absolut et plus  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. og vil jeg gerne have fransk med slug, ved jeg udmærket hvor jeg kan få det  :wink:

 

 

Er det en oplysning du vil dele, synes det er svært at finde en der tilbyder slug og så faktisk også gør det, og hvad er prisen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en oplysning du vil dele, synes det er svært at finde en der tilbyder slug og så faktisk også gør det, og hvad er prisen.

 

 

Nicki fra Herning plejer at tilbyde det, men hun holder desværre en pause.

 

 

Ellers tager jeg til Tyskland, hvor pigerne nærmest forlanger det:

 

 

Det er selvfølgelig ikke alle der sluger ligesom Nicki og på FKK er det mod ekstra betaling, men ikke i Fantasy Lounge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...