Hop til indhold

Kelly fra Rubinpigerne.mono.net

Featured Replies

Skrevet

Har tidligere besøgt Sussi nogle gange og fået gode gedigne blows med slug.

Stedet er privat/diskret i Kbh SV og har egen hjemmeside www.rubinpigerne.mono.net med nyhedsmails, som jeg er tilmeldt.

Fik derfor besked forleden om at Kelly og Anastasia var der....og skrev en 'efterlysning' på den unge Anastasia.

Nu er hun selvfølgelig dampet af igen...når jeg så endelig tager mig sammen...

Valgte derfor en alm. cocktail med Kelly, der er en helt anden type, men kunne godt lide hendes naturlige look.

Har ikke noget imod bløde former, hvis pigen har dejligt slanke ben...og dét har Kelly!

Hendes ansigt er ganske sødt...og hun giver et godt og blødt blow uden gummi, som var lige ved at 'koste' mig dansk!  :smile:

Fik kneppet hende i et par stillinger og er ganske tilfreds med behandlingen.

Kelly kan klart anbefales, hvis man tænder på en naturlig krop med bløde tunge bryster og et sødt ansigt. 

Hun er meget nordisk faktisk...og kunne vel ligeså godt være fra Herlev eller Lyngby ...og ikke Krakow eller Gdansk eller lign..*G*

Kan her til aften se, at Sussi er tilbage..og der også er en ny pige...

/Steve

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.