Hop til indhold

En ny start

Featured Replies

Skrevet

I dag har været en god dag.....

Jeg ligger og resonerer over dagen der gik.

Tænker på de samtaler jeg har haft i løbet af dagen....nogle samtaler var ligegyldige, andre var bare arbejdsrelaterede og nogle var foranlediget af mig fordi jeg havde en agenda og et mål der skulle opnås.....egentlig ligegyldige samtaler, når jeg tænker på én bestemt samtale som jeg havde i dag.

For der var én samtale - en lang samtale - der stod ud fra alle de mange samtaler jeg havde i dag!

Denne specifikke samtale var sat på dagsplanen som en vigtig samtale. En yderst vigtig samtale.

Denne samtale var så vigtig at alle andre samtaler skulle sættes i baggrunden.

Denne samtale løftede mit sind, samtalen gjorde mig glad, samtalen gav mig gåsehud og bragte foråret tilbage.

Indholdet af samtalen beholder jeg for mig selv.......indholdet af samtalen bliver gemt helt derinde hvor kun de færreste får adgang.

Men samtalen gjorde mig glad.

I dag har været en god dag!

Skrevet

Det glæder mig da at høre, at din vigtige samtale gjorde dig glad.

Jeg har en masse gæt på hvad din vigtige samtale omhandlede, men det holder

jeg for mig selv, og gemmer mine gæt helt derinde hvor kun de færreste får adgang. ;)

Skrevet
  • Author

Det glæder mig da at høre, at din vigtige samtale gjorde dig glad.

Jeg har en masse gæt på hvad din vigtige samtale omhandlede, men det holder

jeg for mig selv, og gemmer mine gæt helt derinde hvor kun de færreste får adgang. ;)

Hej Bluejacket,

Ja den gjorde mig glad, og jeg er stadigvæk glad........:-)

Medmindre dit gæt går i retning af at jeg endelig fik talt ud med et meget nært familiemedlem, så behøver du ikke gemme dem/det derinde hvor du ikke lukker nogen ind ;-)

God dag til dig, og resten af slænget herinde :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.