Hop til indhold
Stinger

Offenburg - husk altid en back-up plan ;)

Recommended Posts

Det var en mørk og kedelig aften i det franske… Ingen muligheder for noget ‘spændende’… dog var der 30 minutter til det tyske og dermed helt andre muligheder. 
Efter lidt googl’en frem og tilbage, faldt valget på den Thai der var ‘bedst i test’ online i Offenburg på det tidspunkt, men med en back-up plan! 
Klokken var blevet ca. 22, men det var perfekt - ikke for mange mennesker på vejene og heller ikke i den meget lidt inspirende Carl-Benz Straße, med de aldrende røde neon-lys der klart viste vej til bl.a Thai-Erotik, som var målet.
Fik parkeret bilen, og listede hen til den store jerndør og fik ringet på klokken, hvor en sød og pæn ‘værtinde' åbnede og tog imod. Det var ikke rush hour... - der var slet ikke andre kunder, men det gjorde ikke noget, da der kun stod 2 piger at vælge imellem … Det slog mig, at de var en smule højere end gennemsnittet og var velproportionerede - det var lidt svært at vælge - 50 euro for en halv time var taksten. Så What The Hell, 2 for 100 euro i 30 minutter… 'ska’ det være, så la’ det være'! Det fortrød jeg heller ikke. Jeg tror de havde kedet sig lidt, så der var ingen stress eller forsøg på at få det til at gå stærkere… De var begge frække. Det var første gang jeg prøvede 2 på en gang, men det var hamrende frækt, både at kunne slikke og blive redet på én gang. Også at komme i den ene, mens man slikker den anden - det var særdeles godt. De gav lidt massage efterfølgende - og jeg havde fået hvad jeg gik efter.
 
Men, min back-up plan… det fristede lidt - kunne jo lige køre forbi og se hvad det nu var for et sted…
Der var kun 12 minutter, så hold jeg ude foran FKK Lancelot. Det var imponerende at se på udefra. Parkeringspladsen var ikke tom, men langt fra fyldt. Der var nu kun gået en time fra jeg gik ind det tidligere sted, så jeg var overbevist om at det ville være godt for kulturens skyld, bare at gå ind og tjekke stedet ud… - bedste beslutning ever!
Det var en kopi af et lille slot - eller bare en stor bygning dekoreret middelalderligt hér og dér - det virkede cool. Jeg kom ind af den store trædør, og blev modtaget af en sød dame, der bød velkommen i den ridderagtige hall. Jeg blev hurtigt tilbud en rundtur af meget sød pige, kun iført tangatrusse og jeg var solgt! Jeg havde prøvet FKK i Düsseldorf før, men dette var helt anderledes. Jeg mindes entreen var 50 euro og så var sodavand fri i baren. Jeg skulle jo kunne køre, så det var fint… skulle jo bare liiiige…kigge? 
Der var fint omklædningsrum og små rum til telefon, pung osv. Efter rundturen klædte jeg om, tog en skyller i brusebadet ved siden af den store spapool. Der var som sagt ikke så mange gæster - det var en mandag eller tirsdag aften… Fandt efterfølgende baren og fik min første cola. Faldt i snak med en lokal herre der syntes det var spændende man kom lidt langvejs fra… Der var vel omkring 20 piger. Alle topløse men de var ikke påtrængende. Den lokale udpegede hurtigt en særdeles køn ung pige ud, og anbefalede mig at bruge lidt tid med hende… Jeg kan ikke huske navnene, men hun var gudesmuk i tyverne. Så inden jeg så mig om, var jeg i privat rum med hende - det kostede 60 euro for 30 minutter (deromkring). Hun var hamrende køn, gav superfransk og jeg var klar igen på trods af mit lidt tidligere besøg oppe ad vejen. Dog var resten af akten med hende lidt rutinepræget, men stadig i den gode ende af skalaen.. Jeg tror jeg var færdig efter bare 15 minutter og min nye ven sad og grinede i baren da jeg kom ind til ham igen… Jeg stod og småsludrede med ham, men havde hele tiden øjnene på en pige som var et par meter væk - rødhåret, i 30’erne, køn og naturlig. Fik en lejlighed til at falde i snak med hende og selvfølgeligt giver man en drink til 40 euro, for at kunne sidde lidt mere privat. Hun var supersød, hun var også fra Rumænien - det var de stort set alle, men vi havde det rart inden jeg syntes at det på tide, at lære hende bedre at kende…
Ind i et nyt rum - disse rum var virkeligt flotte med sværd og skjolde alle vegne - men, det var jeg ret ligeglad med lige dér. Hun gav det bedste blow jeg nogensinde har fået. Derefter ville hun også have lidt med tunge, og det var såå frækt. Efter både at have taget hende i en doggy og været redet afsluttede jeg i en god gammeldags stilling. Hun var super GFE - man blev sgu’ lidt småforelsket… De sidste 10 minutter gav jeg hende lidt god massage og vi afsluttede med lidt kram og hygge… Jeg var ret imponeret over min egen indsats, men vidste også at det var nok dét, jeg kunne forvente at præstere denne aften. Jeg kom afsted med en god oplevelse og var meget meget fristet af at taget tilbage dagen efter, men det blev desværre ikke muligt. Heldigvis gik turen hjem over Frankfurt, men dét er en anden historie :) 
 
Det er næsten et år siden nu - og vil bare dele den herinde, men jeg tænker ofte tilbage turen - især på den rødhårede pige, men også hvor cool FKK Lancelot er. Det viste sig at back-up planen var aftenens absolut bedste plan! 
Håber jeg kan gentage det snart!!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stinger

 

Tak for lidt opdatering vedr Offenburg. Jeg har tidligere besøgt Lancelot og synes at det er en pæn klub både med størrelse og "indhold" - maden ligger også over gennemsnittet. Søsterklubben i Freiburg har jeg stadig til gode :cool: .

Har set hvor "Thaie" ligger på kortet - det er jo lige ved siden af Club Rubin  -http://www.clubrubin.com/, har du bemærket om den stadig er åben ?. Den ligger lige på hjørnet hvor du drejer ned til "Thaie" - max 50 meter væk.

 

Jeg synes også at erindre at der er nogle røde vinduer i industrikvarteret ved  Lancelot - tror det er: http://amazonenparadies.de/index.html.

Gad vide om det er kutyme at man ligger sig op af FKK klubberne for at få opmærksomhed :???: .

 

Wegmann :cool:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Wegmann,

 

Som sagt det er et års tid siden jeg var der :)

Men, jeg husker godt at Club Rubin lå der. Det så åbent ud dengang... Var også fristende!

Jeg husker også de røde vinduer i nærheden af Lancelot..

Jeg tænker det giver mening at de ligger i nærheden af hinanden... Vi ser jo det samme herhjemme med f.eks. bilforhandlere og køkkenbutikker, det giver større udvalg. 

 

:cool:

Redigeret af Stinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...