Hop til indhold

Sofia "jomfru" ud i anal glæde

Featured Replies

Skrevet

Som jeg skrev i et andet emne så var jeg tændt på at prøve sofia i roskilde , sidste var jeg hos clara fordi Sofia ikke havde tid men da jeg lige havde fået et glimt af hende så måtte jeg bare prøve denne pige . Mine penge var ikke ti men det bl det helt store men en time kunne jeg nok lige klarelev kun til en ½ time da jeg så at hun var begyndt at yde anal måtte jeg prøve dette , tanken om hende dejlig bagdel tændt mig enormt . jeg havde aftalt tid kl 19.00 .sofia åbnede op i en sort/hvid kjole selvsidende strømper noget af et syn at se denne unge pige . hun siger hun er 24 men ser ikke ud til at være mere end 20 . vi kommer i gang og kan mærke hun ikke er gammel i fage hun fortæller mig at det ikke er så mange gange hun har lavet analt ,inden i jubler jeg ved tanken om en næsten jomfru . jeg får lov til at slikke hendes glatte mis inden hun ligger sig på alle fire parat til at jeg glider ind . GOSH der er stramt... men hvilken nydelse desværre holder jeg ikke længe men må over give mig til den totale nydelse at komme i denne skønne tøs . 

et lille minus er hendes engelsk , men er man til "næsten" jomfruer så er hun god ...

Skrevet
  • Author

hun er på motellet nær motor vejen . et diskret sted uden respetion 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

uhhh har lige været hos Sofia igen . hun har stadig det lidt uskyldige over sig men man kan mærke at hun har haft nogle kunder da hun er blevet mere snaksalig og Åben . Et dejligt plus vil jeg sige .

Skrevet

Er det hende, som er på billederne i hendes annonce?

Skrevet

hende kunne jeg godt tænke mig at møde ... mums hun er en godte ..

Skrevet
  • Author

jep det er hende ... hun fortalte de ikke har lov til at bruge fake fotos eller fotoshop hos lovegirls

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.