Sidespringeren 226 Skrevet 8. September, 2014 (edited) Jeg er sgu' ked af det, piger, men siden jeg blev officielt single i starten af juli måned, er det simpelthen væltet ind med tilbud fra hungrende piger/kvinder, der alle tigger om at få lov at udnytte min spæde drengekrop! Så jeg er af samme grund blevet ret så passiv her i købesex verdenen... Hvorfor betale for det, når man kan få så rigeligt af det gratis? (Damn, hvor er er dog mange hungrende og også lækre singlekvinder derude! I hvert fald lige så snart man har lidt status, forfængelighed, plí og en ordentlig opdragelse at gøre godt med! ) Jeg vender jo nok frygteligt tilbage, hvis jeg igen skulle ryge i fælden og ende med at knalde med den samme for mange gange i træk... Det blir' sgu' nemlig lidt kedeligt i længden! Kh. Sidespringeren (der nu overvejer at udskifte sit EG nick til "Player") Redigeret 8. September, 2014 af Sidespringeren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 8. September, 2014 Er det på nettet eller "in the real world" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 8. September, 2014 Er det på nettet eller "in the real world" ? Martyren: Both... De er OVERALT! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 8. September, 2014 Hehe sidespringeren. Det er da rigtig dejligt. Selvfølgelig ikke at du blev single men rigtig skønt at kvinderne kaster sig over dig. Det kan jo ikke være bedre Tillykke med friheden om jeg må være så fri Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. September, 2014 Tillykke med damerne Har vi en ny Fickenstein den II Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. September, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=IJ-sjtj-ANk "Jensen pas på damerne" :D Lyder dejligt Sidespringer ... hvorfor også sætte sit lys under en skæppe, når det alligevel brænder igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg