Hop til indhold
Mr.Djurs

Mor26..... by nær Vejle

Recommended Posts

Da jeg for nogle uger siden så en "fri weekend" ude i horisonten, prøvede jeg at sende Mor26 en lille privat besked herinde på EG, for at høre om der kunne findes ud af noget med en hyggestund første weekend i september. Jeg skrev lidt om mig selv, og om hvorfor jeg netop havde valgt hende at kontakte og ikke en anden.

Efter at have skrevet til hende, blev postkassen herinde ivrigt tjekket for mail fra Mor26...... den samme aften ingen svar....... den næste dag og aften flere gange, næhh heller ingen svar, så var hun jo nok ikke interesseret....... øv, det var jeg lidt træt af, for et eller andet sagde mig at det lige var hende jeg havde lyst til at aflægge et besøg, og afstanden på halvanden times kørsel hver vej,samt tiden til selve besøget ikke var noget problem denne weekend.

Men så et par dage eller tre efter min forespørgsel, kom der pludselig svar fra en Mor26, som undskyldte det sene svar, og samtidig skrev at hun var blevet glad for mit brev, og ud fra det jeg havde skrevet om mig selv, rigtig gerne ville mødes. Det kunne fint passe i aftes lørdag kl. 20, og sådan blev det. De mellemliggende par uger skrev vi lidt sammen, for at "holde gryden i kog" og for at vide lidt mere om hinanden inden vi skulle mødes.

Så i går kom dagen hvor vi skulle mødes, og midt på dagen sendte pigen besked med mobilnr. jeg skulle skrive til , når jeg holdt ved et aftalt sted tæt på hvor hun bor, derfra ville hun så guide mig så det sidste stykke. Det virkede fint,  jeg var der til den aftalte tid og en ny-badet Mor26,kun iført hvid morgenkåbe og ventede på trappen udenfor lejligheden, så jeg ikke skulle gå forkert.

Jeg blev budt velkommen, og da det jo var et privat hjem, jeg besøgte havde jeg selvfølgelig medbragt en lille buket og et par flasker, det blev hun rigtig glad for, og så snart hun havde fået det sat fra sig på bordet, begyndte hun ivrigt at kysse og pille tøjet af mig, så jeg kunne få et opfriskende bad inden løjerne, hun gik selv med i bad, og vi vaskede hinanden , så ingen af os længe havde været renere. Derefter gik turen direkte ind i sengen, hvor vi begge fik hvad vi gerne ville have, detaljer er vist overflødige, men kan bare sige at Mor26 er en pige som gerne både modtager og giver lige ivrigt og med stor nydelse. Nu er jeg ikke specielt gode venner med kondomer (som NATURLIGVIS er obligatoriske) men de gør for mig altså bare at der ikke er meget følelse i aktiviteterne, hvilket forlænger pigens "arbejdstid" en hel del. Dette havde jeg forberedt hende lidt på inden, så det var hun også ret tålmodig med, og da hun gerne sutter uden, blev det måden at slutte af på ,da ingen af os havde energi til at arbejde mere for det med.

Efter afslutning var der så lige tid til lidt hygge og "pillowtalk"..... hvis ikke det er det bedste ved en sådan lejlighed, så er det i hvert fald en skøn måde at ende  seancen på.

Så gik turen tilbage til badet, hvor vi igen begge blev vasket grundigt endnu engang...... Da jeg så lige var blevet tørret , var hun lige ved at genoplive dyret, men trak straks fingrene til sig igen, da jeg mindede hende om hvor meget tid og kræfter det tog at få den nedlagt igen ;)

Hos Mor26 kan man kun booke en halv time ved første gangs besøg, men da jeg jo havde en god tur både frem og tilbage, havde vi aftalt at jeg som udgangspunkt købte en halv time, men hvis vi hyggede os godt sammen, ville vi bare fortsætte, og jeg havde nok med til at betale  resten op til en time. Og sådan blev det , for vi trivedes RIGTIGT godt sammen..... jeg har ikke helt styr på hvor lang tid det tog, men ikke under en time i hvert fald..... slet ikke under en time :) :)

Jeg betalte før start 1000 for en halv time, men som aftalt 500 mere da vi bare fortsatte op til en time..... så 1500 i det hele, og det var hver en krone værd :)

Mor26 er en rigtig sød og naturlig pige, som er let at snakke med, og som er medlevende i det hun laver...... ikke noget med bare at ligge og vente på at man er færdig.

Jeg havde valgt hende, fordi hun kun modtager få besøg, og ikke mere end en enkelt på en dag.  Personligt tror jeg at hun har valgt at modtage sine gæster, lidt for at tjene lidt penge på det, men nok også for at få stillet sine egne behov...... bare mit gæt..... og det er netop det der gør at jeg har lyst til at møde hende igen.

TUSIND TAK FOR I AFTES MOR26

Hvis nogen af I andre besøger pigen, så vær sød ved hende, giv hende en smule opmærksomhed, det fortjener hun så meget :)

Mor26 kan kun kontaktes her på eroguide, eller på den mail adresse hun har på sin profil, annoncerer ikke andre steder, derfor intet link

Mr.Djurs

PS. jeg har ikke fundet ud af hvem ham skuespilleren er endnu, så jeg ved ikke om jeg skal være fornærmet  på dig Mor  LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe tusind tak for den fantastiske tid vi havde sammen. Det var så skønt.

Hehe for mit vedkommende skal du ikke være fornærmet hehe for han er cute ;)

Kys

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mor26 kan kun anbefales herfra.

Det er godt nok over et år siden, vi hyggede sammen, og da var hun meget indlevende, fræk, åben, frisk og sjov.

Vær god mod hende, det fortjener hun til fulde :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er over et år siden, er det snart op over med det navne skifte, du snakkede om mutti ;)

Ja, det er altid farligt at bruge ens årstal, som del af et brugernavn, men det var nok gået helt galt, hvis hun f.eks havde skrevet Mor87  :D

Men Mor26 - hvad med at udlodde en time med kys til den, der kommer med et bedre navn til dig  :P

Se: 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe da jeg oprettede mit navn var jeg lige akkurat blevet 26 og da jeg havde mit allerførste møde havde jeg slet ikke profil herinde. Ja dk

Skal skam skifte navn men det bliver nøje overvejet hvad det skal være. Har allerede fået mange rigtig gode forslag meeen i sidste ende er det jo mig der bestemmer.

Det er ddt os kun næste to måneder siden jeg blev 27 så man kan ikke endnu tale om snyd hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der en mail man kan skrive til, for det lyder da "spændende" ??

du kunne jo prøve at klikke på hendes profil den er lidt over din efterlysning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber stadig at komme til at opleve hende engang, hun var tæt på at blive min "første", men jeg fik aldrig taget mig sammen dengang.

Men utrolig sød og forstående pige at skrive med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke mødt mor 26, men skrev en del med hende for ca 15-16 måneder siden, og der virkede hun virkelig sød og fræk.

Jeg har heldigvis lært, at man skal passe på ikke at bedømme piger ved første øjekast, så går man glip af for mange gode oplevelser, den evne er heldigvis kommet med alderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en helt naturlig, sød, dejlig og SUPERfræk pige. I hvertfald da jeg mødte hende på hotel i Vejle for cirka 2 år siden

Ku godt igen :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det min tur .....

På vej hjem fra det Sjællandske sent i aftes kunne jeg mærke trætheden melde sig, og en pause ville være påkrævet.

Tjekkede AL, og fandt Mor26 som med en lille afstikker fra ruten på max 2 km tilbød frække våde blowjobs - noget som helt sikkert ville kunne booste energien til den sidste strækning hjem.

Skrev til hende og fik hurtigt svar tilbage, og en aftale kom i stand .. Dog var hun ikke helt tilfreds med mit valg af 15 min blow, da hun havde lyst til at knalde .. Gode råd var dyre, for 15 min er ikke lang tid til den slags, og Statoilkortet kan man ikke hæve penge på :???:

Tænke tænke ... Måske kan man bytte sig til lidt ekstra tid ? Hvad har vi lige på lager ... En billet til Hansi Hinterseer måske ??? Men nej .. Hun skraldgrinede og proklamerede at Hansi bestemt var for Tysk til hende, og at nu skulle jeg se at få smidt tøjet så tiden ikke løb fra os ! :-P

20 minutter senere krammede vi farvel i døren, og jeg fortsatte nordpå med en lækker følelse i kroppen ..

På 20 minutter havde hun formået at snakke, grine, sutte, knalde, grine, snakke, gøre mig færdig og snakke lidt mere - Det er lidt af en præstation når kvaliteten samtidig ikke halter !

En rigtig sød og skøn pige med former og de frækkeste piercede bryster :wink:

Et stort 12 tal herfra, og på gensyn !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...