Hop til indhold

Bør jeg smide alt hvad jeg har i hænderne...?

Featured Replies

Skrevet

Det kommer an på, hvad du har i hænderne :P :P :D :D

Skrevet

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: haveredskaber....

Dem vil jeg til enhver tid smide!

Skrevet

Husk:

Kun en tåbe frygter ikke haven !

Skrevet

tror at jeg ville gøre haven færdig  :-P  :-P

Skrevet

Kan ikke anbefales. Medminder du er ligeglad, og kun kommer for brysterne ;)?

Skrevet
  • Author

Takker for input. Jeg lov haven stå, og kørte en tur på dogging eventyr på Hundige Strand. Ikke så ringe endda... :cool:

Skrevet

Takker for input. Jeg lov haven stå, og kørte en tur på dogging eventyr på Hundige Strand. Ikke så ringe endda... :cool:

Havde du en aftale der, eller er der bare "til at finde" en kvinde der????

Skrevet
  • Author

Havde du en aftale der, eller er der bare "til at finde" en kvinde der????

Det er som du siger ret tæt på "bare" at finde par og kvinder der. Her har du min fortælling fra et andet forum på nettet:

Tænkte at i DET vejr, så måtte der da være piger og par på Hundige i dag!  cool.gif Og det var der også, men der var også mange mænd.  lipsrsealed.gif Jeg oplevede dog kun god pli mm., og tror også at parrene hyggede sig. Det så i hvert fald sådan ud. Én enkelt helt fantastisk velskabt kvinde tiltrak sig min opmærksomhed, og jeg fik lejlighed til at vise mig frem fra min bedste side.  rolleyes.gif Og det virkede som om hun nød synet.  tongue.gif Hende leger jeg meget gerne for igen, så hvis du er her, så skriv endelig!!  cheesy.gif 

Et enkelt yngre par fik tiltrukket et ret stor skare, og det endte nok med at blive for meget.  grin.gif De fortrak i hvert fald til den lille skov bag toiletterne, og der fik jeg lejlighed til at bestige den skønne og skyde dagens opsparing af i deres medbragte overfrakke - fin service, og tak for det. DET var lækkert!! 

Alt i alt en rigtig dejlig dag på Hundige. Sådan skal det være.  tongue.gif cool.gif cheesy.gif wink.gif

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.