Hop til indhold
siddharta

Kan ikke lave en anmeldelse af pigerne

Recommended Posts

Beklager, alle sammen.

Det kan godt være, at jeg i det følgende gør mig ufortjent til af være medlem her, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skrive en anmeldelse af det intime møde med et andet menneske. Ganske simpelt fordi jeg mener, at jeg selv bærer nøjagtigt samme ansvar for udfaldet som pigen.

 

Jeg er så i den heldige situation, at jeg ikke har været ude for falsk markedsføring eller en kold sild, og i fald jeg møder det, skal jeg nok råbe op. :-)

 

Jeg læste masser af anmeldelser inden jeg kastede mig  ud i købesex, men nu er det mest "annoncering" og "andet", der interesserer mig, for det er der, jeg læser de indlæg, der gør pigerne interessante, for, ærligt talt, så tænder jeg mere på en GPs refleksioner over købesex og mødet med gæsten end på bryster og balder. Ret uventet egentlig, selvom det første besøg faktisk var initieret af noget, en pige havde skrevet....

Var det en idé at lave et system med anbefalinger med stjerner som supplement? Det kunne så også indbefatte køberne/debattørerne, hvor to typer stjerner kunne indføres... en gul og en brun. :-D

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, alle sammen.

Det kan godt være, at jeg i det følgende gør mig ufortjent til af være medlem her, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skrive en anmeldelse af det intime møde med et andet menneske. Ganske simpelt fordi jeg mener, at jeg selv bærer nøjagtigt samme ansvar for udfaldet som pigen.

Jeg er så i den heldige situation, at jeg ikke har været ude for falsk markedsføring eller en kold sild, og i fald jeg møder det, skal jeg nok råbe op. :-)

Jeg læste masser af anmeldelser inden jeg kastede mig ud i købesex, men nu er det mest "annoncering" og "andet", der interesserer mig, for det er der, jeg læser de indlæg, der gør pigerne interessante, for, ærligt talt, så tænder jeg mere på en GPs refleksioner over købesex og mødet med gæsten end på bryster og balder. Ret uventet egentlig, selvom det første besøg faktisk var initieret af noget, en pige havde skrevet....

Var det en idé at lave et system med anbefalinger med stjerner som supplement? Det kunne så også indbefatte køberne/debattørerne, hvor to typer stjerner kunne indføres... en gul og en brun. :-D

Jeg mener at man kan sagtens lave en anmeldelse af en pige uden at skrive alle detaljerne ned. "De grå sider" kan man finde på nettet hvis det er en erotisk historie man gerne vil læse. Dermed mener jeg at en anmeldelse ikke behøver være skrevet som en erotisk histore,.......man kan sagtens finde en god mellemvej ved at skrive lidt overordnet og dermed overlade det til læseren at få billederne frem på nethinden.

Den med stjernerne er set før, .......jeg mener ikke det virker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at man kan sagtens lave en anmeldelse af en pige uden at skrive alle detaljerne ned. "De grå sider" kan man finde på nettet hvis det er en erotisk historie man gerne vil læse. Dermed mener jeg at en anmeldelse ikke behøver være skrevet som en erotisk histore,.......man kan sagtens finde en god mellemvej ved at skrive lidt overordnet og dermed overlade det til læseren at få billederne frem på nethinden.

Den med stjernerne er set før, .......jeg mener ikke det virker.

 

Det har ikke noget med detaljer at gøre. Det er anmeldelsens natur, der byder mig imod. Jeg ville have det langt lettere med den mere "kolde" anbefaling.

Ok, det var bare en idé med stjernene (og lidt en joke;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har ikke noget med detaljer at gøre. Det er anmeldelsens natur, der byder mig imod. Jeg ville have det langt lettere med den mere "kolde" anbefaling.

Ok, det var bare en idé med stjernene (og lidt en joke;-))

Hver fugl synger med sit næb.......

Hvis du har det bedre med at lave en "kold" (nygtern ?) anbefaling, så synes jeg bestemt du skal gøre det på den måde.

Vi vil jo alle gerne høre om besøgene hos pigerne, så om den er skrevet "varm" eller "kold" betyder ikke så meget, .....når bare den er ærlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Potatohead

Hører jeg piedestal her. Underneden ligger der en slags ophøjelse af det, der jo er en forretning for pigerne. Jeg kan forstå det med at anmelde noget, der foregår i en intimsfære kan være tricky.

 

Det er bare et spørgsmål fra en forvirret kartoffel.

 

 

Ps. Elsker forvirring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hører jeg piedestal her. Underneden ligger der en slags ophøjelse af det, der jo er en forretning for pigerne. Jeg kan forstå det med at anmelde noget, der foregår i en intimsfære kan være tricky.

 

Det er bare et spørgsmål fra en forvirret kartoffel.

 

 

Ps. Elsker forvirring.

 

Hehe! Du er altså en meget skarp kartoffel!

 

Det er på en eller anden måde en kombination, for piedestaler har typisk forskellige højder, og den form for rangordning synes jeg ikke om, idet alle er forskellige, og da det netop foregår i en intimsfære, har jeg selv en ligeværdig andel i resultatet. Så her er der et spørgsmål fra en forvirret "munk": Er det en interessant anmeldelse, hvis jeg skriver, at pigen lever op til sin egen beskrivelse?

Redigeret af siddharta

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Potatohead

Jeg har endnu tilgode at lave en dårlig anmeldelse, eftersom jeg først blev oprettet herinde efter jeg fandt guldet. Det betyder ikke at der ikke har været virkeligt dårlige oplevelser for mig. Jeg har fra holdt mig fra stjerner eller 1-10 fordi i min verden er det en grov forenkling og stigmatisering af det der jo er et menneske i den anden ende.

Jeg udmærket klar over vi deler en oplevelse, men omend det er mere intimt, gør man det jo med flere i servicefag..Og ja selv når der er status quo  er det rart at høre om din seance.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi vil jo alle gerne høre om besøgene hos pigerne, så om den er skrevet "varm" eller "kold" betyder ikke så meget, .....når bare den er ærlig.

Nemlig. Bare sådanne banale oplysninger, som f.eks. om pigen annoncerer med ægte billeder. Og om du kunne finde på at komme igen. Det er vel nærmest de vigtigste oplysninger. Resten kan du skrive, hvis du har lyst, og hvis ikke, jamen så lad være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, alle sammen.

Det kan godt være, at jeg i det følgende gør mig ufortjent til af være medlem her, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skrive en anmeldelse af det intime møde med et andet menneske. Ganske simpelt fordi jeg mener, at jeg selv bærer nøjagtigt samme ansvar for udfaldet som pigen.

 

Jeg er så i den heldige situation, at jeg ikke har været ude for falsk markedsføring eller en kold sild, og i fald jeg møder det, skal jeg nok råbe op. :smile:

 

Jeg læste masser af anmeldelser inden jeg kastede mig  ud i købesex, men nu er det mest "annoncering" og "andet", der interesserer mig, for det er der, jeg læser de indlæg, der gør pigerne interessante, for, ærligt talt, så tænder jeg mere på en GPs refleksioner over købesex og mødet med gæsten end på bryster og balder. Ret uventet egentlig, selvom det første besøg faktisk var initieret af noget, en pige havde skrevet....

Var det en idé at lave et system med anbefalinger med stjerner som supplement? Det kunne så også indbefatte køberne/debattørerne, hvor to typer stjerner kunne indføres... en gul og en brun. :grin:

 

 

Jeg skriver kort hvad jeg syntes om pigen ude at gå i dybe detaljer. Min erfarring på forum som dette er, at vi alle er forskellige. Udfaldet kan derfor også være forskelligt fra person til person.

 

Jeg kan godt følge dig i ikke, at gå i dybe intime detaljer, - men en appetit vægger syntes jeg er ok at give videre til brørene, samt advare hvis der er ugler i mosen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...