Hop til indhold

søger sted KBH - hjælp mig piger

Featured Replies

Skrevet

hej
jeg skal medvirke i noget foto sjov for en fotograf som skal bruge billederne til noget oplæg / projekt ting. dertil leder jeg efter et sted hvor fotografen kan tage billeder af mig.
stedet tænker jeg er et af vores arbejds steder.

send gerne en besked til [email protected]  eller privat besked her hvis i kender et evt sted

Skrevet

hej

jeg skal medvirke i noget foto sjov for en fotograf som skal bruge billederne til noget oplæg / projekt ting. dertil leder jeg efter et sted hvor fotografen kan tage billeder af mig.

stedet tænker jeg er et af vores arbejds steder.

send gerne en besked til [email protected]  eller privat besked her hvis i kender et evt sted

Hej Morten

Er det den fotograf der skal bruge noget til Kulturnatten? (har fået en henvendelse fra hende)

Skrevet

Undskyld men er det egentligt ikke normalt at en prof. fotograf har et studio til den slags ?

Skrevet

Det er lidt mit indtryk st hun vil ta billederne i vores "miljø".. Måske derfor..

Skrevet

Hmmmm. jamen hvad så med at leje et værelse på en klinik - På pussy galores kan den slags lade sig gøre. Der er sikkert også mange andre klinikker hvor det kan lade sig gøre

Skrevet

Jeg må have læst hendes mail, som fanden læser biblen, jeg fik det til at at det skulle foregå i Skelbækgade med noget skygge/lys.

Men jeg skal slet ikke deltage, så god fornøjelse til jer andre.

Skrevet
  • Author

jeg har fået telefonisk henvendelse og ud fra det  som jeg har forstået skulle billederne tages i ens arbejds værelse. det ønsker jeg doh ikke da det så vil være i mit private hjem.
har os i tankerne om at finde et hotel værelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.