Hop til indhold
Tip toe

Bliver I tændt af svensk...?

Recommended Posts

Bare sige til, så skal jeg komme og pludre løs på svensk. Kun for dig.

Det kan du lige tro, at jeg siger... Så snart at bananens snude vender opad igen! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en svensk kollega på et tidspunkt... Når hun pludrede løs (...) med hendes lyse stemme, så sad jeg bare dér og stirrede på hende med et fjoget grin. Hun var bare så sød at høre på! :D

At jeg så overhovedet ikke hørte, hvad hun sagde, er en helt anden sag. :D

Er du en mand, Nikita?  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du en mand, Nikita? ;)

Ikke siden sidst jeg tjekkede - hvorfor?

Er det fordi, du lige er blevet erklæret glædespige, og du derfor vil have besøg af mig? Jeg lover at være blid! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke siden sidst jeg tjekkede - hvorfor?

Er det fordi, du lige er blevet erklæret glædespige, og du derfor vil have besøg af mig? Jeg lover at være blid! :D

Ja dels sidstnævnte, og dels fordi du ikke kunne høre efter indholdet, når en kvinde " pludrede løs (...) med hendes lyse stemme, så sad jeg bare dér og stirrede på hende med et fjoget grin."

Men jeg kører kun ud ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

dels fordi du ikke kunne høre efter indholdet, når en kvinde pludrede løs (...) med hendes lyse stemme, så sad jeg bare dér og stirrede på hende med et fjoget grin."

Det kunne da også være fordi, jeg ikke er super god til at forstå svensk! :D

Men jeg kører kun ud ...

Intet problem! Alt for dig... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sad fornyelig på vej hjem ved siden af en sød svensk pige. Pigen havde en smule flyskræk, hæhæ :P

Jeg flirtede selvfølgelig med hende, vi snakkede godt sammen om alt mulig og om de rejser vi har været på, wupti så var vi i luften, hun glemte alt om sin flyskræk, genialt ikke, resten af flyveturen gik alt, alt for hurtigt ... hun skulle videre til Stockholm og skulle hjem... et kram og jeg gav hende mit tlf. nr.

skulle hun komme til Danmark kunne vi sagtens finde ud af noget sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

...... et kram og jeg gav hende mit tlf. nr.

skulle hun komme til Danmark kunne vi sagtens finde ud af noget sammen :D

Samler I begge på frimærker? :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, må jeg låne din Larsen 28 :P

Ja, men du må fandme love ikke at løbe på grund :P :P.

Med dit forehavende vil du nok ikke have din fulde opmærksomhed rettet mod søfarten, og det er ikke særligt smart at ankre op i T-ruten  :mrgreen:  :mrgreen: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men du må fandme love ikke at løbe på grund :P :P.

Med dit forehavende vil du nok ikke have din fulde opmærksomhed rettet mod søfarten, og det er ikke særligt smart at ankre op i T-ruten  :mrgreen:  :mrgreen:

Nej nej, jeg har en styrmand med, vi sejler bare en tur til Sverige og kaster anker :D

Og jeg skulle være Kaptajn på den FKK-færge som er ved at blive bygget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg skulle være Kaptajn på den FKK-færge som er ved at blive bygget :D

Det kræver jo et par kurser, bl.a. skal man kunne kende forskel på havmåger og sømåger. De sidste er meget aggressive og kan finde på at angribe, så man ikke kan komme ud af kahytten.

Men det er vel det, du pønser på, din slambert? :D :D :D :D :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Med dit forehavende vil du nok ikke have din fulde opmærksomhed rettet mod søfarten, og det er ikke særligt smart at ankre op i T-ruten :mrgreen::mrgreen:

Vissevasse... Du skal bare have ankerkæde nok, og så iøvrigt postere en udkig på broen! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde I egentlig redningsveste på da I dyrkede sex, tænk hvis båden kæntrede  :P

Ja, vi brugte de noget mindre, man altid skal have på under sex  :lol:  :lol:  :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...